רשת ארומה ישראל יוצאת בקמפיין "קפה", באמצעות חברת הפרסום הביילינים בהשקעה של מעל למיליון שקלים.
המהלך יגובה בקמפיין חסויות בטלוויזיה, עיתונות ארצית, רדיו ארצי, אינטרנט ותקשורת שיווקית בסניפי הרשת. הקמפיין יעלה בתחילת ינואר.
כוכבת הקמפיין היא כוס קפה ה-Take Away הידועה והמוכרת של הרשת כבר משנת 1994. הקמפיין מציג את כוס ה-Take Away ומשתמש באלמנטים ויזואליים וקוליים המתבססים על שפת הסניפים.
לדברי אמיר איצקוביץ', סמנכ"ל שיווק ארומה ישראל: "ארומה ישראל בחרה להתמקד בקונספט פרסומי ייחודי ונועז, במרכזו עומדת הכוס בלבד, בהמשך לקמפיין אייס ארומה שעלה בקיץ האחרון וזכה להצלחה הן בקרב הקהל, הן בקרב אנשי המקצוע ובפעילות בסניפים".
בשנה 1994 נפתח הארומה אספרסו בר הראשון בירושלים. מדי שנה נמכרות מיליוני כוסות קפה ברשת וזאת הודות לאיכות המוקפדת של הקפה, לקליית הפולים בבית הקלייה של הרשת בעמק האלה המבטיחה תערובת עשירה, ולטחינתם בסניף.