X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

אסם יוצאת במהלך המחבר בין עולמות התוכן הבולטים של בני הנוער - החיבור לחברים וגלישה באינטרנט, באמצעות מבצע שיאפשר לבני הנוער לקבל מחשבים ניידים של חברת LG.
ביסלי, המוכר כחטיף מפרק העצבים של החבר'ה מקושר באמצעות המבצע לאחד המוטיבים החברתיים הבולטים ביותר כיום בקרב הנוער, הלא הוא האינטרנט והרשתות החברתיות הנרקמות באמצעותו. אסם, המכירה בנפח הגבוה שתופס המחשב האישי והאינטרנט בחיי בני הנוער, מאפשרת לבני הנוער להגיע למוצר הנחשק ביותר על-ידם כיום - מחשב נייד.
זו השנה השנייה ברציפות שאסם משתפת פעולה עם קבוצת ח.י, יבואנית LG בישראל. ניידי LG אוחזים בנתח שוק של כ-14% מכלל המחשבים הנמכרים בישראל, והם אחד משלושת המותגים המובילים בשוק זה.
דגם X130 של LG המשתתף במבצע, מגיע עם מערכת הפעלה Windows 7, מצלמת אינטרנט מובנית, סוללת 6 תאים ועם אחריות לשנתיים. לצורך המבצע הוקמה מערכת אינטרנטית מיוחדת אליה כל משתתף יקליד את הקוד המוטבע על שקית הביסלי. אחת לשעתיים תיערך הגרלה במהלכה יעלה בגורל הקוד שיזכה את בעליו במחשב נייד של LG. אין הגבלה על מספר הקודים שניתן להקליד, הקלדת קודים רבים תגביר את סיכויי הזכייה.
הבחירה במחשב נייד כפרס נעשתה לאור ההעדפה הבולטת שגילו בני הנוער למוצר בסקרים מוקדמים שביצעה החברה, במסגרת הסקרים מוצב המחשב נייד כפריט הנחשק ביותר בקרב בני הנוער, התופס חלק בלתי נפרד מהוויית חייהם. המחשב הנייד גבר בפער ניכר על פרסים נוספים שהוצעו בהם מכשיר סלולרי, סוני פלייסטיישן, מצלמה דיגיטלית ועוד. פופולריות גבוהה במיוחד הסתמנה למחשב הנייד בקרב בני נוער מישובי הצפון (62% - לעומת 44% ו-40% בישובי המרכז והשרון בהתאמה), ובקרב בנות (60% לעומת 40% מקרב הבנים).
"חלוקת המחשבים הניידים של LG היא נדבך נוסף במאמץ הכולל שמשקיעה אסם לקלוע ככל הניתן לעולמות התוכן של בני הנוער, המהווים קהל יעד דומיננטי לחטיף הביסלי", מסרה רחל ירקוני-גולדשטיין מנהלת שיווק חטיפים באסם, "הלפטופ מהווה חלק בלתי נפרד מהווי חיי בני הנוער וככלי מהותי להתקשרות עם חבריהם ברשתות חברתיות. אסם שמחה לייצר עבור קהל בני הנוער הזדמנות נוחה ונגישה לקבל את הפרט הכה חיוני עבורם, זאת לצד הנאה מהחטיף הפופולרי והאהוב".

תאריך:  31/12/2009   |   עודכן:  31/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il