JWT ישראל העלתה קמפיין תדמיתי לדוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור מומחים, אשר ממתג עצמו מחדש עם לוגו חדש, אריזות חדשות ומסר חדש: "כל היופי בעור בריא".
לד"ר עור מגוון רחב של מוצרי טיפוח וניקוי לכל סוגי העור כמו-גם מוצרים יותר טיפוליים המתאימים למצבים של אקנה, סבוריאה, נשירת שיער, ועוד, והוא משווק על-ידי קבוצת ניאופרם.
הקמפיין ירוץ למשך עשרה ימים בטלוויזיה וכחודש בעיתונות, במקביל לפעילות בנקודות המכירה.
קרדיטים: קופי: תומר פוליצ'וק; מנהלת לקוחות: עדי מוג'ה; תקציבאית: ענת מזרח; פלנר: ניר ארנון; מנהלת מחלקת הפקה: שרון בן דוד; מפיקה: רוני ברנד.