X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ד"ר עור
▪  ▪  ▪

ד"ר עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור מומחים, ממתג עצמו מחדש עם לוגו חדש, אריזות חדשות ומסר חדש: "כל היופי בעור בריא". את תהליך המיתוג ליווה המעצב פיליפ בולקייה וסטודיו ניאוגרופ, משרד הפרסום הוא JWT. המהלך כולו בהשקעה של שני מיליון שקלים יכלול גם פעילות בנקודות המכירה, קמפיין טלוויזיה ועיתונות. את השיווק, הסחר וההפצה של ד"ר עור מבצעת קבוצת ניאופרם.
ד"ר עור הינו מותג ותיק ומוביל בתחום הדרמו-קוסמטיקה אשר הוקם לפני כ-15 שנים על-ידי רופאי עור מומחים, מתוך מחויבות לבריאות העור והכרות מעמיקה עם הפן הדרמטולוגי והפן הקוסמטי. לד"ר עור מגוון רחב של מוצרי טיפוח וניקוי לכל סוגי העור כמו גם מוצרים יותר טיפוליים המתאימים למצבים של אקנה, סבוריאה, נשירת שיער ועוד, שאינם דורשים מרשם רופא. לאורך השנים צבר ד"ר עור מוניטין מעולה גם בקרב קהל הלקוחות הנאמנים וכן אצל רופאי העור - על-פי סקר שנערך על-ידי מכון ברנדמן (יולי 2008) נמצא כי הוא מותג הדרמו-קוסמטיקה המומלץ ביותר על ידם. את מוצרי ד"ר עור ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת המובחרים ואף בקופות החולים.
דרמו קוסמטיקה - הישראלים מטפלים בעור שלהם
ממחקרים שנערכו באמצעות מכון ברנדמן בקרב מדגם מייצג של 500 משיבים, עולה כי קהל היעד למוצר דרמו-קוסמטיקה רחב ומקיף כמחצית מהאוכלוסיה הבוגרת. כמו-כן, עלה כי לדוקטור עור, בשל היותו מותג ותיק ומוביל, המודעות הגבוהה ביותר בקרב צרכנים לעומת מותגים מתחרים בקטגוריית הדרמו-קוסמטיקה. על-פי הנתונים לד"ר עור מודעות של 32%, למותג סבו קלם 18%, אוון 13% ווישי 23% מודעות.
לדברי עינת פרידמן, מנכ"ל ד"ר עור: "קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה ממשיכה להראות גם השנה צמיחה משמעותית, שכן יותר ויותר לקוחות מבינים שעור יפה הוא קודם כל עור בריא, כחלק מטרנד הבריאות הכללי. כמותג שמוצריו מפותחים על-ידי רופאי עור ויעילותם מוכחת יש לנו יתרון ייחודי ובעל ערך מוסף לצרכנים. תהליך המיתוג מחדש משקף את הפוטנציאל שאנו רואים לקטגוריה בכלל ולמותג בפרט, ואת הרצון שלנו לגדול ולהתפתח בקטגוריה שלטעמינו תמשיך לצמוח ותהפוך למובילה בתחום הטיפוח והקוסמטיקה. הצרכנים מבינים כיום כי עור יפה מתחיל מבפנים ושעליהם לשמור על בריאות העור באמצעות תזונה, הרגלי חיים נכונים וגם באמצעות מוצרי טיפוח המתאימים לכך ומספקים תוצאות אמיתיות.
"אני צופה כי לאור המהלך החדש אנו נצמח משמעותית בנתח השוק, כמו-גם נשיק מספר מוצרים חדשניים שנמצאים בשלב הפיתוח וזוכים לתגובות נהדרות ויוצאות דופן במחקרי צרכנים שערכנו. אנו מאמינים כי הנכסים הקיימים של המותג יישמרו וכעת אף יובלטו קדימה" מוסיפה פרידמן.

תאריך:  03/01/2010   |   עודכן:  03/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il