X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪

חברת HP ישראל מרחיבה את מערכי האחסון, הגיבוי וההתאוששות מאסון (DRP) של סוכנות הפרסום מקאן אריקסון, המובילה את שוק הפרסום הישראלי. זאת, לאור היערכות הסוכנות להמשך הצמיחה בהיקפי הנתונים, הקבצים והתכנים המאוחסנים בשרתיה, ומתוך רצון לשמר רמת שרידות גבוהה ביותר. היקף הפרויקט מוערך בכ-1,000,000 שקלים.
במסגרת הפרויקט, הועצמו סביבות האחסון והגיבוי של סוכנות הפרסום במערכי האחסון הווירטואליים HP StorageWorks 4100EVA/6100EVA; ונפרסה מערכת סינכרון וגישה מרחוק HP StorageWorks Continous Access בין אתר הסוכנות לאתר הגיבוי המרוחק, על-מנת לאפשר חזרה מיידית לעבודה רציפה גם בעת קריסה או פגיעה באתר המחשוב המרכזי של הסוכנות. עבודת התכנון ההקמה וההטמעה של מערך ה-DRP בוצעה על-ידי מהנדסים ומנהלי פרויקטים של HP ישראל.
הפרויקט בוצע בעזרת חברת מודוסיס מערכות מקבוצת One1, השותפה לתפעול והטמעת מחשבי ה-Macintosh באתר. המערכות של HP פועלות באינטגרציה מלאה לסביבת Macintosh, המשמשת את המחלקות הקריאטיביות של הסוכנות, ומבטיחות רמת ביצועים גבוהה.
לפני כשנה, פרסה מקאן אריקסון סביבת אחסון מרכזית וירטואלית מבוססת פתרונות HP, אליה מקושרים שרתי ה-Macintosh. זאת, כתחליף לאחסון ייעודי לכל שרת - כפי שהתבצע עד אז. המהלך שיפר משמעותית את ביצועי סביבת העבודה הממוחשבת, והביא להחלטה להרחיב כעת את סביבת האחסון גם לסביבת שרתי ה-Windows.
בין הסיבות לבחירה בטכנולוגיה של HP, נמנות: ניהול מרכזי פשוט לתפעול; ביצועים גבוהים, בין היתר בזכות תמיכה ב-iSCSI; טכנולוגיה ירוקה המובילה לצריכת אנרגיה נמוכה; אבטחת
והגנה מקיפות על הנתונים; מדרגיות של התשתית ואפשרות להוספת דיסקים בכל שלב; ותמיכה מובנית בווירטואליזציה.
אורן מזרחי, מנכ"ל מודוסיס, ציין כי "אנו רואים בפתרון הטכנולוגי מענה לצרכים המורכבים של הלקוח בסביבת עבודה משולבת מערכות Macintosh. זוהי אבן דרך נוספת בשיתוף הפעולה בין שתי החברות, הנמשך מספר שנים תוך שמירה על שביעות רצון הלקוח וחתירה למצוינות ויעילות".
שרון זינגר, מנהל מערכות המידע במקאן אריקסון, מסר כי "HP ומודוסיס הוכיחו יכולת לספק פתרון אחסון וגיבוי מקיף ומתקדם, שמתמודד בהצלחה עם סביבת Macintosh - אתגר מורכב בפני עצמו - במחיר מנצח וברמת ביצועים גבוהה. לכן, היה זה אך טבעי לבחור בהם להרחבת סביבת האחסון והגיבוי, לאור הצמיחה המתמשכת בדרישה לנפחי אחסון".
אורן שובע, מנהל מכירות ב-HP ישראל, הוסיף: "מקאן אריקסון נתנה אמון ביכולת הטכנולוגית של HP לפעול באופן מושלם בסביבות הטרוגניות, ובכלל זאת סביבות מבוססות Macintosh. לאורך השנה האחרונה הצדקנו את האמון הזה, והבחירה המחודשת מוכיחה זאת".

תאריך:  06/01/2010   |   עודכן:  06/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il