משרד הפרסום חברון זלצמן נבחר לנהל את תקציב הפרסום של חברת פטרוטק, הנציגה הבלעדית של חברת BG האמריקנית, החברה המובילה בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק.
החברה השיקה בימים אלה מהדורה משופרת של 44K - תוסף הדלק החסכוני והמוביל ועלתה בקמפיין פרסום חדש לקידום מוצר הדגל של החברה, בהיקף של כ-400,000 דולר. הקמפיין עלה תחת הסיסמה: "44K - התוסף שחוסך לך בהוצאות הדלק" והוכח במחקר שנערך על-ידי מכון דחף בניהולה של מינה צמח.
המחקר מצא כי תוסף 44K תורם לגידול בתפוקה לליטר בנזין ובכך משפר את צריכה הדלק ב-5.7% בצריכה של כל מיכל דלק, דבר המבטיח חיסכון משמעותי בכל תדלוק ובצריכת הדלק השנתית.
משרד יחסי הציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור נבחר לנהל את יחסי הציבור של חברת פטרוטק, בניהולם אבי ומיקי דיין.
אבי דיין, מנכ"ל משותף ובעלים פטרוטק: "K44 הוא התוסף האיכותי ביותר לחיסכון ניכר בדלק, לביצועים משופרים, להפחתת זיהום ועשן ולשמירה על חיי המנוע. התוסף זכה לאחרונה לשיפורים טכנולוגיים נוספים ומצאנו דווקא עכשיו לעלות בקמפיין על-מנת לבשר לנהגים כי יש פתרון מצוין שמביא לחיסכון בדלק וגם שומר על המנוע. במיוחד בתקופה זו, כאשר אנחנו עדים לעלייה במחירי הדלק, חשוב שלרשות הנהגים יהיה פתרון K44 שיכול לחסוך מאות שקלים בשנה".
חברת פטרוטק, בבעלות אבי ומיקי דיין, הוקמה בשנת 1987 והינה החברה המובילה בישראל בייבוא, שיווק וייצור מוצרים מתקדמים לניקיון וטיפול בכלי רכב תוך שמירה על איכות הסביבה. החברה מייצגת בלעדית כיום בישראל מספר חברות בינלאומיות ביניהן BG ארה"ב, SPX, USC ועוד.