X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת נעלי TOGO
▪  ▪  ▪
מירי בוהדנה [צילום: יח"צ]

רשת נעלי TOGO בחרה להמשיך לעונה שנייה עם הפרזנטורית מירי בוהדנה ולהוביל את קמפיין הרשת בעונת אביב קיץ 2010, כאשר על קמפיין העונתי של אביב-קיץ 2010 תשתכר בוהדנה כ-100,000 דולר לעונה.
הקמפיין שיעלה במדיה באופן עצמאי על-ידי הרשת, יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ.
רשת TOGO בחרה במירי בוהדנה לראשונה לככב בקמפיין הנוכחי של החברה לעונת סתיו-חורף 2009/2010, תחת קונספט אופנתי במיוחד בשחור-לבן, במסגרתו בוהדנה, מככבת בדמותה של הזמרת הידועה ביונסה, זאת בשילוב דגמי החורף של הרשת. בקיץ 2010 מובטח קונספט מפתיע ומסקרן, במסגרתו מירי תככב כדמות מפורסמת נוספת, בשילוב קולקציית קיץ אופנתית ומגוונת במיוחד.
בימים אלה עובדת מירי בוהדנה על תוכנית לייט נייט חדשה שתעלה בקרוב בהוט, אותה תגיש לצד אילנית לוי והילה נחשון. במקביל תככב בוהדנה בעונה השנייה של הסדרה "עד החתונה" שתעלה בעיצומה של עונת החורף בערוץ 2. הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה תשתכר על הקמפיין כ-100,000 דולר.
מאיר נג'בי, מנכ"ל רשת TO-GO: "החיבור למירי בוהדנה, שהחל בעונה הנוכחית עם קמפיין החורף, הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר שבדק חיבור של דוגמניות למותג עלה כי מירי בוהדנה זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג. עם צאת הקמפיין הנוכחי זכינו לפידבקים חיוביים וחמים לגבי בוהדנה וההמשך עימה לעוד עונה הוא אך טבעי ונותן חותמת נוספת לחיבורה למותג TOGO, קהל לקוחותיו וערכיו. דמות האישה על-פי TOGO היא אופנתית, מחוברת למגמות ולטרנדים ומצליחה לשלב בין כל העולמות. אנו רואים בבוהדנה את דמות האישה של TOGO שהיא עצמאית וסקסית. אנו שמחים להמשיך עם מירי לעונה השנייה ביחד ומאחלים לכולנו בהצלחה".
רשת נעלי TOGO מונה כיום 62 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על-פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות-תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה על-פי המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל-פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

תאריך:  10/01/2010   |   עודכן:  10/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il