X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ TCM
▪  ▪  ▪

סרטו העלילתי היחיד של מייקל מור, "בייקון קנדי" ישודר בערוץ TCM במסגרת שבוע הקומדיות שיקיים הערוץ החל מהיום ועד ה-18 בינואר - מדי ערב בשעה 22:00.
סרטו של מור שעוסק במלחמה הזויה הפורצת בין ארה"ב לקנדה ישודר בשבת ה-16 בינואר בשעה 22:00. בין הסרטים שישודרו ב-TCM (אפיק 88 של Yes) ניתן למצוא גם את "נערי השמש" שזיכה את ג'ורג' ברנס בפרס האוסקר לשחקן המשנה, את "סליטר", "המהמרים", ואת הגרסה המקורית ל"דיק וג'ין עושים את זה" בכיכובה של ג'יין פונדה.
בין הסרטים הבולטים שישודרו בשבוע הקומדיות:
נערי השמש (1975), במאי: הרברט רוס. בכיכובם של וולטר מתיאו, ג'ורג' ברנס, ריצ'רד בנג'ימין. צמד קומיקאים מפורסם שהרוויח את תהילתו בשנות ה-20 של המאה הקודמת, אל לואיס (ג'ורג' ברנס) וווילי קלארק (וולטר מתיאו) משתכנעים להתאחד שוב למען תוכנית מיוחדת בטלוויזיה. אולם, הכריזמה שלהם על הבמה מכסה על תיעוב הדדי מחוץ לבמה. הכל תלוי באחיינו של קלארק, בן, (ריצ'רד בנג'מין) שינסה לגרום לשני הליצנים למוסס את הטינה ולהופיע יחד רק עוד פעם אחת. ישודר ביום שני ה-11 בינואר בשעה 22:00.
סליטר (1973). במאי: הווארד זייף. בכיכובם של ג'יימס קאן, סאלי קלרמן, ריצ'ארד בי. שול, פיטר בויל. דיק קניפסיה (ג'יימס קאן) מנסה לעזוב את חיי הפשע. אולם, כשחברו הארי מוס (ריצ'רד בי. שול) נורה ושוכב גוסס, הוא מתחנן לדיק שימצא את בארי פנקה (פיטר בויל), פושע אחר שיודע איפה מוחבא סכום כסף. קניפסיה, בעזרתה של קיטי קופצקי (סאלי קלרמן) מצליח לאתר את פנקה רק כדי לגלות שצריך למצוא אדם שלישי, פלמר (אלן גרפילד) כדי להגיע לשלל. ישודר ביום רביעי ה-13 בינואר בשעה 22:00.
המהמרים (1974). במאי: רוברט אלטמן. שחקנים: אליוט גולד, גורג' סיגל. ג'ורג' סיגל ואליוט גולד הם צמד מהמרים כפייתיים, שמגלים שביחד הולך להם יותר מאשר בנפרד ומחליטים לאגד יחד כוחות. ישודר ביום חמישי ה-14 בינואר בשעה 22:00.
בייקון קנדי (1995). במאי: מייקל מור. שחקנים: ג'ון קנדי, אלן אלדה. ניסיונו הראשון והאחרון בינתיים של מייקל מור בקולנוע העלילתי. קומדיה מטורפת על נשיא אמריקני שמחליט שמלחמה תעזור לכלכלת ארצו ועל המלחמה שהוא מנהל נגד קנדה, שמתחילה מצרור קללות קנדיות ואז יוצאת לגמרי משליטה. ישודר בשבת ה-16 בינואר בשעה 22:00.
דיק וג'ין עושים את זה (1977). במאי: טד קוטצ'ף. שחקנים: ג'ורג' סיגל, ג'יין פונדה. גרסה ראשונה לסרט שעבר עיבוד מחודש בשנת 2005. הסרט מספר על זוג שמוצא עצמו בחובות בעקבות פיטוריו של הבעל. הדרך להתגבר על הבעיה מוצאת את פתרונה באמצעות שוד של סופרמרקטים וחנויות מכולת. ישודר בשבת ה-17 בינואר בשעה 22:00.
ערוץ TCM - Turner Classic Movies מחזיק ברשותו ספרייה נרחבת של סרטים משנות ה-20 ועד שנות ה-90 של המאה הקודמת ומציג אותם בסגנון מודרני המפרש מחדש את מקומם בדפי ההיסטוריה ואת מידת הרלוונטיות שלהם לחיינו כיום. בנוסף משדר הערוץ שורה של תוכניות בנושאי קולנוע, ובהם ראיונות עומק בלעדיים עם כוכבים, מחוות חודשיות לכוכבי קולנוע, אירועים מיוחדים ומבחני בד מקוריים, וזאת בנוסף לעונות שידורים בהנחיית מפיקים ומומחים מימינו.
הערוץ משדר את תוכניותיו לרחבי אירופה, אפריקה והמזרח התיכון בעשר גרסאות אזוריות שונות ובהן עברית. בישראל הוא משודר למנויי חברת Yes באפיק 88.

תאריך:  11/01/2010   |   עודכן:  11/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונית דקל
- הודעה מטעם אוניברסיטת בר-אילן
מרסל הדר
- הודעה מטעם מועצה מקומית גן-יבנה
רוני שפי
- הודעה מטעם בית התפוצות
מיכל אבני
- הודעה מטעם מרכז השל
אביחיים דניאל
- הודעה מטעם קבוצת קו מנחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il