X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם IP-DSP וקוויקסופט
▪  ▪  ▪

תוכנות הפלאש והפלקס הפכו בשנה האחרונה לתוכנות הפופולריות בתעשיית ההיי-טק. מספר רב של חברות היי-טק וסטארט-אפ, החליטו לאחרונה לאמץ את פלאש ופלקס כטכנולוגיות ממשק המשתמש שלהם ולייצר בהם אפליקציות אינטרנט עשירות (RIA). העלייה בשימוש בתוכנות הפלאש והפלקס יצר מחסור גדול במתכנתי פלאש ופלקס שיתאימו לדרישות ולרמה המקובלים בתעשיה. במטרה לתת מענה לדרישות השוק החליטה חברת DSP-IP, חברת שירותי פיתוח המתמחה בפיתוח פלאש ופלקס, בחסות קוויקסופט, לפתוח קורס למתכנתי פלאש ופלקס.
הקורס Moving to Flex הוא קורס ייחודי וראשון מסוגו, הכולל 200 שעות, שנועד להכשיר מתכנתים ומהנדסים לעבודה בתכנות בפלאש ופלקס. הקורס יהיה בן שני שלבים: בשלב הראשון יינתנו סדנאות לימוד ותרגול על-ידי מיטב המומחים, כולל מתכנתים מובילים מהתעשיה, ובשלב השני כל משתתף יתבקש לעשות פרויקט גמר בליווי של מדריך מוסמך.
הקורס יועבר ללא תשלום עבור המשתתפים, ועם סיום הקורס, חברת DSP-IP תשבץ את בוגריו בחברות היי-טק הזקוקות למתכנתי פלאש ופלקס. הקורס מתוכנן להיפתח במהלך פברואר, והוא יתקיים בתל אביב.
הקורס נכתב ומועבר בשיתוף עם חברות היי-טק מובילות כדי להבטיח את התאמתו לצרכי החברות ולאפשר סיכויי קליטה גבוהים יותר של בוגרי הקורס בעבודה באותן החברות. בין נותנות החסות לקורס: Quicksoft, Arti-Media, WindRiver ו-Tradency.
הדס גרשנבל, מנכ"ל חברת קוויקסופט, נציגתה של Adobe בישראל, מפתחת טכנולוגיית הפלאש והפלקס, נותנת החסות הראשית לקורס מציינת, כי "אנחנו מברכים על יוזמות ברוכות מסוג אלו. נראה שתעשיית האינטרנט מתקדמת בצעדי ענק, מה שמחייב גם את ענף כוח האדם להתאים את עצמו לאותו קצב. אני מקווה שהקורס יצליח לתת מענה לצרכי השוק הישראלי".
יוסי כהן, מנכ"ל DSP-IP, חברת שירותי פיתוח תוכנה והדרכה המתמחה בטכנולוגיות פלאש ופלקס, ציין כי "הקורס הוא הזדמנות מצוינת הן למתכנתים שיזכו בהזדמנות לכניסה לתחום יוקרתי, חדיש ומעניין והן לחברות שיוכלו לגייס מתכנתי פלאש ופלקס טובים שנמצאים כעת במחסור".
על קוויקסופט
קוויקסופט בע"מ נוסדה בשנת 1990 (מייסדיה ראובן ושי אגסי) החברה החלה בפיתוח המודעות בשימוש תוכנות מדף בינלאומיות ויישומם בשוק הישראלי. החל מ-2005 החברה מייצגת את אדובי בישראל.
בנוסף, קוויקסופט עוסקת גם בהעברת הידע לגבי המוצרים של אדובי בבית הפתוח בחברה בארץ. בסדנאות המקצועיות המועברות בבית הפתוח מתארחים גם מרצים מהארץ ומחו"ל. לאחרונה קוויקסופט מפנה משאבים לפיתוח נושא המסמכים האלקטרוניים בעולם העסקי עם Adobe LiveCycle.
על DSP-IP
DSP-IP היא חברת שירותי פיתוח תוכנה המתמחה בפיתוח פלאש ופלקס ומעסיקה מספר רב של יועצים ומפתחים מנוסים בתחומים אלו. ל-DSP-IP ניסיון של שנים רבות בפיתוח ובהדרכת פלקס, דבר המבטיח את נכונות ועדכניות החומר. כמו-כן ל-DSP-IP ניסיון רב בהשמת מתכנתים ואנשי פלקס בחברות היי-טק.

תאריך:  14/01/2010   |   עודכן:  14/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il