X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת קרסו מוטורס
▪  ▪  ▪
רנו קליאו [צילום: יח"צ]

קבוצת קרסו מוטורס, היבואנית של מותג הרכב רנו בישראל, תחל השבוע בפעילות אינטראקטיבית באינטרנט, באמצעות הרשת החברתית פייסבוק. את הפעילות מובילות מחלקת השיווק של רנו בישראל, יחד עם חברת התוכן של קבוצת ווב-סנס. בחודש האחרון החלה רנו בהרצה של הפעילות, ובמהלכה נפתחה לרנו "קבוצת מעריצים" באתר הפופולרי.
ברנו מדווחים על הצטרפות של מאות נרשמים לקבוצה בפייסבוק מאז עלייתו לאוויר של קמפיין "רנו החדשה לא רואה מוסך", בהובלת כוכב הטלוויזיה עידו רוזנבלום.
במסגרת הפעילות, נהנים הגולשים מחוויה אינטראקטיבית, מתכנים בינלאומיים ממקור ראשון על עולם הרכב בכלל ועל רנו בפרט, מענה לשאלות בנוגע לדגמי המותג, חשיפות של דגמים חדשים בארץ ובחו"ל ועוד.
כמו-כן, אחת לשבוע תיערך בין הגולשים תחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שמטרתה לעודד את הקהל להתעמק בתכנים ולהגדיל את החשיפה לרכבי החברה. במהלך תקופת ההרצה של הפעילות, התבקשו הגולשים לשכנע את מחלקת השיווק מדוע מגיע להם לקבל רכב מדגם "רנו פלואנס" לסוף שבוע, ואירוח משפחתי מפנק באחד מהמלונות בארץ. הזוכה הייתה משפחה אשר צילמה סרטון הממחיש מדוע דווקא לה מגיע לזכות. בתחרות אחרת התבקשו הגולשים לנקוב במהירות המירבית של אחד מדגמי החברה, והזוכה קיבל שעון TW STELL, מתנת היבואנית IMPRESS - נותנת החסות הרשמית של קבוצת רנו בפורמולה 1.
ברנו מבקשים להדגיש כי החברה רואה חשיבות גדולה בפנייה ישירה לקהל הגולשים ושמחה לאמץ את כל כלי השיווק העומדים לרשותה, ובכלל זה פעילות ברשת.
מנהל חטיבת רנו, אסף שטרנברג, מסר: "פעילות הקידום באינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד ממהלך האמינות של רנו החדשה. הרשת החברתית פייסבוק מקנה לנו ערוץ פתוח ושקוף לתקשורת ודו-שיח עם לקוחות המותג בעבר ובהווה, וגם כאשר מי מהלקוחות מבקש לשאול מה שנהוג לכנות שאלות קשות, הוא מקבל מאיתנו מענה מלא. התוצאות של המדיניות הזו מדברות בעד עצמן - אוהדים אמיתיים של המותג מתקשרים איתנו על בסיס יומי באמצעות הקבוצה שפתחנו".
לאור הצלחת הפעילויות באינטרנט בתקופת ההרצה, ברנו התקבלו מספר פניות מגופים מסחריים, בבקשה לשתף פעולה בתחרויות עתידיות. בין הפעילויות הצפויות - בחירת גולשים שיצטרפו אל עידו רוזנבלום לשיעורי נסיעה אתגרית ועוד.

תאריך:  19/01/2010   |   עודכן:  19/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il