X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קופרון
▪  ▪  ▪
דני לוסטיגר [צילום: יח"צ]

חברת קופרון ממודיעין, אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית לניצול התכונות הטבעיות של נחושת מחומצנת למגוון יישומים רפואיים וקוסמטיים ויישומים לשוק הצרכני והביטחוני, השלימה בימים אלו גיוס הון בהיקף של שלושה מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ומקרן ההשקעות האמריקנית VLSI המתמחה בתחום הביוטכנולוגיה.
על-מנת להגדיל את היקף הגיוס, החליטה מועצת המנהלים של קופרון לאפשר פתיחת חלון למשקיעים נוספים למשך 45 ימים, שבמסגרתו יוכלו משקיעים נוספים להשקיע בחברה על-פי השווי שבו בוצע סבב הגיוס האחרון.
הפיתוחים מוגני הפטנטים של קופרון מנצלים את התכונות האנטי מיקרוביאליות ותכונת חידוש תאי העור של נחושת מחומצנת עבור מגוון יישומים שבהם נדרש טיפול אקטיבי או מניעתי.
במסגרת סבב הגיוס הנוכחי, מתעתדת קופרון לקבל השקעה מהותית נוספת בחברה-בת חדשה שהוקמה במטרה לנצל את הטכנולוגיות הייחודיות שפיתחה החברה-האם ליישומים מיוחדים בתחום הרפואי.
בין היישומים שכבר פותחו בקופרון ואשר הגיעו לבשלות: מוצרי טקסטיל קוסמטיים כגון ציפיות, מסכות עיניים וכפפות אשר בבואן במגע עם העור פועלות להורדת נראות הקמטים ומשפרות את מראה העור בזמן השינה וכן מסכת פנים/מנתחים בעלת תכונות אנטי-ויראליות. המסכה המהווה מהפיכה בתחום המניעתי, קיבלה בספטמבר האחרון את אישור ה-CE האירופאי. קופרון מתעתדת לחבור לשותף אסטרטגי על-מנת לשווקה ברחבי העולם.
מוצר נוסף המנצל את הטכנולוגיה הייחודית של קופרון הם גרביים מיוחדים המטפלים או מונעים התפתחות בקטריות ופטריות בכף הרגל ומסייעים לטפול בפצעים האופייניים לחולי סוכרת.
פיתוח נוסף של החברה זכה בשנת 2009 למענק מחקר מטעם הקרן הפילנתרופית של ביל ומלינדה גייטס - טכנולוגיה לסינון חלב-אם חולת איידס, כך שהמחלה לא תועבר ליילוד בזמן ההנקה.
את סבב הגיוס הנוכחי מוביל דני לוסטיגר, לשעבר סמנכ"ל הכספים וסגן נשיא שיכון ובינוי אחזקות. עם השלמת סבב הגיוס, מונה דני לוסטיגר לנשיא ומנכ"ל קופרון.
דני לוסטיגר מסר, כי "הטכנולוגיה הייחודית ומוגנת הפטנטים שקופרון פיתחה משמשת במגוון רחב של יישומים הן בשוק הרפואי והן בשוק הצרכני/קוסמטי. המימון שגויס באחרונה יאפשר לחברה לפתח את מערך השיווק והמכירות ולחזק את מערך הייצור. אנו גאים באמון שנתנו המשקיעים הקיימים והחדשים בחברה ובטכנולוגיה הייחודית של קופרון".
אתר הבית של קופרון www.cupron.com.

תאריך:  19/01/2010   |   עודכן:  19/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il