X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מועצת שהם
▪  ▪  ▪

ביום שלישי האחרון התקיים ערב הוקרה לסגלי החינוך ביישוב. בערב זה הושקה גם שנת 2010 כשנת החינוך בשוהם. ערב ההוקרה התקיים במעמד שר החינוך, גדעון סער, מזכ"ל הסתדרות המורים יוסי וסרמן, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, ד"ר סולי נתן וחברי מועצה.
לאחר קבלת פנים וכיבוד עשיר, התכנסו הנוכחים באולם מרכז אמנויות הבמה. במופע האמנותי הופיעו תלמידי ישיבה/אולפנה "שלהבת" בניצוחה של מורת המוסיקה שרי אפל, ותלמידי המרכז למחול בישוב בניהולה של ריטה כורש.
שר החינוך, גדעון סער, שיבח בדבריו את מערכת החינוך בשוהם על ההשקעה הרבה בתלמידים וההישגים הנאים לה היא זוכה. שר החינוך הוסיף ואמר כי על מערכת החינוך לנקוט בפעולות שמחזקות את המוגנות של התלמיד בבית-הספר: "מי שחושב שאלה דברים פחותי - חשיבות אינו מבין את אחת מבעיות היסוד של המערכת אשר משפיעה באופן ישיר על השאלה כמה זמן תלמידים לומדים בפועל ומהו אופי השיעורים. כיוון הפעולה שלנו ברור: אפס סובלנות לאלימות, יותר סדר ומשמעת, גיבוי למנהלים ולמורים, מתיחת קו ברור בין מעורבות הורים מבורכת להתערבות מזיקה".
ראש המועצה, גיל ליבנה, ברך את צוות סגלי החינוך ובישר כי במסגרת ההשקעה במורים כמשאב המרכזי של מערכת החינוך, כבר משנת הלימודים הבאה יוענק מחשב אישי לכל מורי בתי הספר היסודיים העובדים מעל לחצי משרה כחלק משילוב המחשב בתהליכי ההוראה, ובשימוש בו ככלי ניהולי למורה במיוחד בעידן "אופק חדש". ליבנה הוסיף ואמר: "יחד עם משרד החינוך, הצלחנו בשוהם ליצור מערכת מגוונת המעניקה מחד מענה לתלמידים מוכשרים באמצעות מרכז מחוננים אזורי, כיתות לדוברי אנגלית, ומגמות עילית בתיכון ומאידך, נותנת מענה לקידום תלמידים מתקשים, באמצעות כיתות אתגר, מרכז סיוע לתלמידים בעלי לקויות למידה, ועוד". ליבנה סיים את דבריו באמירת תודה לסגלי החינוך ולצוותי אגף החינוך על עבודתם הברוכה לאורך כל השנה.
חבר המועצה ומחזיק תיק החינוך, גלעד רבינוביץ', נשא אף הוא דברים: "שוהם מספר 1 בחינוך. זו המטרה ששמנו לפנינו לפני כשש שנים, היו שפקפקו, היו שגיחכו אך אנו עם הרבה מעשים ומעט דיבורים שמנו את החינוך בראש סדר העדיפויות הפכנו ושינינו סדרי עולם וצעדנו למטרה. הדרך הייתה והינה מלאה במהמורות, בקשיים, בבירוקרטיה אך הנחישות והרצון הובילו אותנו להישגים".
שר החינוך וראש המועצה הצטרפו לצוות אגף החינוך והעניקו מתנות פרידה לשלושה מפקחים של משרד החינוך אשר סיימו את תפקידם בשוהם ושני מנהלי משרד החינוך שפרשו לגמלאות. לאחר מכן התקיים המופע שמרכזי של הערב: "שירת העצבים" של אפרים סידון.

תאריך:  26/01/2010   |   עודכן:  26/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il