מלון קרלטון תל אביב הודיע היום על שלושה מינויים בכירים: גלעד לוי מונה למנהל השיווק של המלון, עדי אוזן מונה למנהל המחלקה העסקית ויפעת דסאו מונתה למנהלת יחסי הציבור של המלון.
מלון קרלטון תל אביב ממוקם בלב רצועת החוף של תל אביב. המלון כולל 270 חדרי אירוח וסוויטות ועיקר פעילותו הינו בתחום אירוח תיירות זרה מחו"ל, בדגש על תיירות עסקית. קרלטון תל אביב הינו מלון היוקרה היחיד הנמצא בבעלות פרטית של קבוצת משקיעים מחו"ל, ואינו נמנה על רשת בינלאומית. ניהול המלון נעשה ישירות על-ידי הבעלים ומנכ"ל המלון, ג'ימי זוהר, ולא על-ידי חברת ניהול חיצונית. בשנה האחרונה שופץ המלון בעלות כוללת של למעלה מ-20 מיליון שקלים וחזית המלון חוברה ישירות לטיילת של תל אביב.
גלעד לוי מונה למנהל השיווק של מלון קרלטון תל אביב. ללוי, 34, ניסיון רב בתחום השיווק בענף התיירות והמלונאות. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקת שיווק ומכירות במלון שרתון סיטי טאואר, בתפקידיו הקודמים כיהן כמנהל מכירות ברשת ישרוטל וברשת שרתון. במסגרת תפקידו במלון קרלטון תל אביב, לוי יהיה אחראי על מערך השיווק הכללי של המלון למגזר העסקי, תיירות פנים ותיירות נכנסת (incoming) וינהל באופן ישיר את צוות אנשי המכירות של המלון.
עדי אוזן מונה למנהל המחלקה העסקית של מלון קרלטון תל אביב. לאוזן, 30, ניסיון רב בניהול מערכי מכירות במלונות יוקרה. בכלל זה סיים אוזן את קורס הבינלאומי היוקרתי CFS Course בפריז. בתפקידו האחרון כיהן כאחראי מכירות לעסקים גדולים במלון הילטון תל אביב. במסגרת תפקידו במלון קרלטון תל אביב יהיה אוזן אחראי על פעילות השיווק של המלון מול הגופים העסקיים, בחו"ל ובארץ. אוזן בוגר בית הספר הגבוה למלונאות תדמור, במסלול "מנהל מלונאי בכיר".
יפעת דסאו מונתה למנהלת יחסי הציבור של קרלטון תל אביב. לדסאו, 30, ניסיון רב בתחום יחסי הציבור. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תקציבים בכירה במשרד יחסי הציבור ליאת אריאב תוך התמחות בתחום הלייף סטייל. במסגרת תפקידה במלון קרלטון תל אביב תהיה דסאו אחראית על מערך יחסי הציבור הפנימיים של המלון ועל הטיפול הפרטני באורחים מחו"ל ומהארץ. במקביל, דסאו תהיה אחראית על ניהול מערך יחסי הציבור של המלון מול משרד יחסי הציבור. לדסאו תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. יצוין כי זו הפעם הראשונה שהמלון ממנה מנהלת יחסי ציבור פנימית.