X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרלטון תל אביב
▪  ▪  ▪
גלעד לוי [צילום: יח"צ]
עדי אוזן [צילום: יח"צ]

מלון קרלטון תל אביב הודיע היום על שלושה מינויים בכירים: גלעד לוי מונה למנהל השיווק של המלון, עדי אוזן מונה למנהל המחלקה העסקית ויפעת דסאו מונתה למנהלת יחסי הציבור של המלון.
מלון קרלטון תל אביב ממוקם בלב רצועת החוף של תל אביב. המלון כולל 270 חדרי אירוח וסוויטות ועיקר פעילותו הינו בתחום אירוח תיירות זרה מחו"ל, בדגש על תיירות עסקית. קרלטון תל אביב הינו מלון היוקרה היחיד הנמצא בבעלות פרטית של קבוצת משקיעים מחו"ל, ואינו נמנה על רשת בינלאומית. ניהול המלון נעשה ישירות על-ידי הבעלים ומנכ"ל המלון, ג'ימי זוהר, ולא על-ידי חברת ניהול חיצונית. בשנה האחרונה שופץ המלון בעלות כוללת של למעלה מ-20 מיליון שקלים וחזית המלון חוברה ישירות לטיילת של תל אביב.
גלעד לוי מונה למנהל השיווק של מלון קרלטון תל אביב. ללוי, 34, ניסיון רב בתחום השיווק בענף התיירות והמלונאות. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקת שיווק ומכירות במלון שרתון סיטי טאואר, בתפקידיו הקודמים כיהן כמנהל מכירות ברשת ישרוטל וברשת שרתון. במסגרת תפקידו במלון קרלטון תל אביב, לוי יהיה אחראי על מערך השיווק הכללי של המלון למגזר העסקי, תיירות פנים ותיירות נכנסת (incoming) וינהל באופן ישיר את צוות אנשי המכירות של המלון.
עדי אוזן מונה למנהל המחלקה העסקית של מלון קרלטון תל אביב. לאוזן, 30, ניסיון רב בניהול מערכי מכירות במלונות יוקרה. בכלל זה סיים אוזן את קורס הבינלאומי היוקרתי CFS Course בפריז. בתפקידו האחרון כיהן כאחראי מכירות לעסקים גדולים במלון הילטון תל אביב. במסגרת תפקידו במלון קרלטון תל אביב יהיה אוזן אחראי על פעילות השיווק של המלון מול הגופים העסקיים, בחו"ל ובארץ. אוזן בוגר בית הספר הגבוה למלונאות תדמור, במסלול "מנהל מלונאי בכיר".
יפעת דסאו מונתה למנהלת יחסי הציבור של קרלטון תל אביב. לדסאו, 30, ניסיון רב בתחום יחסי הציבור. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת תקציבים בכירה במשרד יחסי הציבור ליאת אריאב תוך התמחות בתחום הלייף סטייל. במסגרת תפקידה במלון קרלטון תל אביב תהיה דסאו אחראית על מערך יחסי הציבור הפנימיים של המלון ועל הטיפול הפרטני באורחים מחו"ל ומהארץ. במקביל, דסאו תהיה אחראית על ניהול מערך יחסי הציבור של המלון מול משרד יחסי הציבור. לדסאו תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. יצוין כי זו הפעם הראשונה שהמלון ממנה מנהלת יחסי ציבור פנימית.

תאריך:  02/02/2010   |   עודכן:  02/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il