חברת דיפלומט, משווקת המותג היינץ בישראל, החלה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת המסעדות המובילה אגאדיר. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, יבוצע מיתוג משותף (co-branding) של היינץ ואגאדיר בתוך המסעדות, במשלוחים ובפעילויות שיווקיות נוספות.
היינץ ואגאדיר פונים שניהם לילדים כקהל יעד אסטרטגי. במסגרת הפעילות השיווקית המשותפת יערכו פעילויות חווייתיות לקהל זה במסעדות ובאינטרנט, ויבחנו כיווני שיתוף פעולה נוספים.
דלית רוזן עצמון, מנהלת מותג היינץ בדיפלומט: "מוצרי היינץ נמצאים במסעדות המובילות ברחבי הארץ. החיבור האסטרטגי בין מותגי הפרימיום היינץ ואגאדיר מהווה פלטפורמה לשדרוג חווית האכילה, תוך יצירת רובד חוויתי אינטראקטיבי נוסף. כתוצאה מכך, הן הילדים והן ההורים נהנים מחווית הבילוי המשותף במסעדה".