לרגל עליית מהדורת חדשות הבידור של הוט בהגשת ליאון רוזנברג, מעלה חברת הוט החל מיום שלישי, ה-9.2.10, קמפיין פרסום טלוויזיוני בערוצים 2 ו-10 בעלות מוערכת של 2 מיליון שקלים.
מהדורת חדשות הבידור של הוט בהגשת ליאון רוזנברג תעלה לאוויר החל מה-14.2.10, בימים א' עד ה' בשעה 19:30 בהוט בידור ישראלי. בשעה 22:50 תשודר המהדורה ב-HOT3 וכן ב-HOT VOD בשעה 20:00.
הקמפיין הפרסומי יכלול שלושה סרטונים שכותרתם "לא כל הסלבס יאהבו את התוכנית שלו". הפרסומת תציג את מגוון הדרכים השונות והיצירתיות בהן הסלבס מנסים לסתום את פיו של ליאון רוזנברג -סטירה מצלצלת לפנים, כדורי פיינטבול הנורים לעברו בעוצמה, גז מדמיע המרוסס לעבר פניו ורשת ציידים ששולפת אותו מעמדת השידור - וכל זאת על-מנת למנוע את הסקופים והחשיפות של התוכנית העתידית.
לסלבס בישראל יש בהחלט על מה להיות עצבניים: הווידיאו פפראצי עושה לראשונה עלייה לטלוויזיה בישראל ומהדורת "חדשות הבידור" תציג לראשונה את מיטב מפורסמי ארצנו ברגעיהם היפים יותר והיפים פחות... וכל זאת, באמצעות מצלמת וידאו. ז'אנר הווידאו פפראצי צבר בשנים האחרונות פופולריות רבה בעולם ופרץ את גבולות רשת האינטרנט הישר למסך הטלוויזיה.
"חדשות הבידור" היא תוכנית יומית בהגשת ליאון רוזנברג שתביא מדי ערב את כל החדשות הכי חמות מעולם הבידור והתרבות בארץ ובעולם במהדורה צעירה, קצבית, חדשותית ומעודכנת.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; מנהל קריאטיב: טל פרלמוטר; קופירייטר: רני צלח; ארטדיירקטור: עידן גלבוע; סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי; מפיקה: אודליה נחמיאס; סופרווייזרית: סיגל צור; תקציבאיות: נטלי זיו, חן לנצר; במאי: בן בכר; חברת הפקה: גולדפיש.