X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סופרבוס
▪  ▪  ▪

ישיבת היערכות מקצועית ראשונה נערכה השבוע במשרדי סופרבוס במודיעין עילית, לקראת הפעלת מערך היסעים חסר תקדים הצפוי להיערך בימי הפורים הקרובים. במפגש שנערך בהשתתפות הנהלת החברה, ראשי אגפי התפעול והבקרה, הגורמים המקצועיים בחברה, נציגי העירייה ונציגי ועדת התחבורה, הוחלט במטרה לייעל את הדיוק והתזמון של שירותי התחבורה הציבורית, כי לראשונה השנה יופעל בשושן פורים מערך נסיעות ישירות לשכונות ירושלים מתחנה מרכזית זמנית שתפעל ברחוב מסילת ישרים בעיר.
בישיבה שנערכה מבעוד מועד הועלו רעיונות חדשים והופקו לקחים מניסיון של שנים קודמות, במגמה ליישמם במבצע הפורים - המהווה את שיא השיאים מבין יתר המבצעים הנערכים על-פני לוח השנה העברי באמצעות סופרבוס. בתיאום עם נציגי העירייה הוסכם כי ביום שני, ט"ו אדר, שושן פורים, רח' מסילת ישרים ייסגר בין השעות 10 עד 12 לפני הצהריים לתנועת כלי רכב פרטיים, והמקום ישמש כתחנת העלאה מרכזית לאלפי לקוחות סופרבוס שיעשו את דרכם הישר לשכונות ירושלים: הר נוף, בית וגן, שכונות הצפון, רמות ורמת שלמה. הנסיעות הישירות לשכונות יופעלו על בסיס 'מתמלא-נוסע' ולשם כך ישוריינו עשרות אוטובוסים שיעמדו הכן לטובת המבצע המיוחד.
במקביל, הקווים הרגילים יפעלו במסלולם הרגיל אך יתוגברו על-פי הצורך במאות נסיעות בשני ימי הפורים - כך שבשעות השיא ייצאו הנסיעות בתדירות של כל דקה לנסיעה. בנוסף, ביום הראשון של פורים ייערכו נסיעות מיוחדות ישירות לריכוזים החרדיים ברחבי הארץ - לערים: אשדוד, בית שמש, פתח תקוה, ראשון-לציון, רחובות, נתניה, זכרון יעקב, אופקים, נתיבות, תפרח יסודות ובית חלקיה.
מן ההיערכות המוקדמת עולה, כי השנה צפויה החברה לשנע אלפי משפחות על עולליהם, ילדיהם ונעריהם בימי הפורים ממודיעין עילית לבני ברק, לירושלים ולעוד עשרות יעדים של ריכוזי אוכלוסיה חרדית הפזורים כמעט בכל רחבי הארץ - הלוך ושוב.
אלי בליליוס, מנכ"ל סופרבוס אומר, כי מורכבותו וייחודיותו של מבצע פורים הבאים לידי ביטוי בהסעת עשרות אלפי נוסעים בציר זמן קצר במיוחד, בשים לב לעובדה כי בזמן נתון זה הדרכים בתוככי הערים החרדיות פקוקות או חסומות לחלוטין - מצדיקים את התיאור 'מבצע שיא השיאים' של החברה. הקושי לקביעת לוחות זמנים בעוד כל הדרכים חסומות, מאלץ אותנו לשריין עשרות אוטובוסים רזרביים, שיתנו מענה לכל קו ובכל רגע נתון לצרכים ולביקושים שיתעוררו בכל אחת מתחנות ההסעה בעיר המוצא ובערי היעד.
"חשוב לי להביא לידיעת הציבור, כי החברה, על כל אגפיה ועל נושאי התפקידים שבה, בשיתוף נציגי העירייה וועדת התחבורה, עסוקים ונערכים זה חודשים בתכנון נכון של מפת התחבורה הציבורית ועושים הכל במטרה ליישום ולניצול מקסימלי של מערכת האוטובוסים העומדת לרשותה", אמר בליליוס. "בטוחני כי הלקוחות ישמחו לשתף פעולה עם השינויים והשיפורים שנערכו השנה לתועלת ולטובת ציבור הנוסעים, בתקווה כי הדבר ישרת אותם בתכנון נכון ואופטימאלי של סדר יומם העמוס בלאו הכי בימי הפורים".

תאריך:  09/02/2010   |   עודכן:  09/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלי בליליוס
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il