X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הרשות לפיתוח ירושלים
▪  ▪  ▪
חן לוין [צילום: יח"צ]

הרשות לפיתוח ירושלים מודיעה היום על מינויה של חן לוין למנהלת ביו-ירושלים, יוזמה של הרשות שמטרתה לקדם את תעשיית מדעי החיים בבירה. לוין מחליפה את ד"ר שירלי קוטנר, המקימה והמנהלת הראשונה של ביו-ירושלים.
"אנו מברכים על הצטרפותה של חן לוין כמנהלת ביו-ירושלים", אמר אייל חיימובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי, שיווק וקשרי חוץ של הרשות לפיתוח ירושלים. "לחן רקע עשיר במגזר הביוטכנולוגיה, והיא מילאה תפקיד חשוב בהחלטתנו להקים את ביו-ירושלים כמנוע של אשכול הביומד בבירה. אני משוכנע שתחת הנהגתה ביו-ירושלים תמשיך להוביל את תעשיית מדעי החיים המשגשגת של העיר. כמו-כן, ברצוני להודות לד"ר שירלי קוטנר שסיימה כהונה מוצלחת של ארבע שנים שבהן הקימה את ביו-ירושלים ועיצבה אותו כמרכז של מדעי החיים בעיר. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".
לוין הוסיפה, "זהו כבוד גדול לנהל את ביו-ירושלים. מגזר הביוטכנולוגיה בירושלים נהנה מיתרונות רבים הכוללים תשתיות מתקדמות, מדע מוביל, כוח עבודה מיומן ביותר ותמריצים כספיים ייחודיים. ביו-ירושלים תמשיך לקדם פרויקטים ומיזמים הנהנים מהנכסים יוצאי הדופן של העיר, ותמשיך להניע את הישגי תעשיית מדעי החיים בירושלים".
חן לוין מגיעה לביו-ירושלים לאחר שעבדה במגזר מדעי החיים למעלה מעשור. היא החלה את דרכה בעריכת מחקרי מדיניות במכון ירושלים לחקר ישראל, שם התמקדה בתחום תעשיית הביוטכנולוגיה. המלצות מחקרה היו גורם משמעותי בהחלטת ממשלת ישראל להקים את חממת הביוטכנולוגיה הייעודית הראשונה בירושלים, כמו גם בהחלטת העירייה להקים את ביו-ירושלים. כמו-כן, לוין הייתה מנכ"ל מערכות ביומגנזיום ומנהלת כספים בביוליין אר. אקס. ללוין תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
אודות הרשות לפיתוח ירושלים
הרשות לפיתוח ירושלים הינה תאגיד סטטוטורי ללא מטרת רווח היוזמת, מתכננת ומקדמת פרויקטים המעצבים את כלכלת העיר ותורמים לפיתוחה של ירושלים. הרשות לפיתוח ירושלים מקדמת פרויקטים חדשניים, המשפרים את איכות החיים של תושבי העיר והופכים את ירושלים למרכז של מצוינות. בשני העשורים האחרונים קידמה הרשות לפיתוח ירושלים עשרות פרויקטים שתרמו רבות לאיכות החיים בעיר. בכלל זה: קידום תשתיות פיסיות (כביש בגין, החוצה את ירושלים מצפון לדרום), מגורים (רבבות יחידות דיור בשכונות חדשות) ותעסוקה (פארקים לתעשיה, גני טכנולוגיה וחממות). מידע נוסף אודות הרשות לפיתוח ירושלים: www.jda.gov.il.
אודות ביו-ירושלים
ביו-ירושלים הינה יוזמה של הרשות לפיתוח ירושלים אשר נוסדה במטרה למנף את בסיס הידע והנכסים האדירים הקיימים בעיר בתחום מדעי החיים לצורך האצת התפתחותה הכלכלית של ירושלים. ביו-ירושלים עוסקת במגוון פעילויות שמטרתן לפתח את התנאים ליצירה ולביסוס של אשכול תעשייתי מוביל בתחום הביומד בירושלים, כולל: משיכת חברות ומיזמים בתחומי הביוטכנולוגיה והמכשור הרפואי לירושלים, עידוד הקמת חברות חדשות, חיזוק חברות הזנק, ועזרה בפיתוח תשתיות החיוניות לקידום תעשיית הביומד בעיר וחיזוק הקשרים בין התעשיה המקומית והתעשיה העולמית בתחום מדעי החיים. למידע נוסף וגישה למאגרי המידע של ביו-ירושלים, אנא בקרו באתר www.biojerusalem.org.il.

תאריך:  15/02/2010   |   עודכן:  15/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il