חברת כצט, יצרנית ומשווקת מותג טיפטיפות - סדרת התרופות לתינוקות ופעוטות, עולה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף. הקמפיין באמצעות benda יעלה במשך ארבעה שבועות בערוץ 2 עם סרטוני חסות לתוכניות לייף סטייל והורות.
היקף הקמפיין נאמד בכ-140,000 שקלים והסלוגן שילווה אותו: "טיפטיפות נובימול - כמות קטנה והחום בירידה".
קרדיטים: קופירייטרית: קרין בן דוד, חברת הפקה: תפנית הפקות, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
טיפטיפות מבית כצט: סדרת תרופות שפותחו והותאמו במיוחד לתינוקות ופעוטות מגיל לידה. תינוקות ופעוטות אינם מבוגרים ויש לדאוג לצרכים המיוחדים שלהם. מחשבה זו היא שהובילה לפיתוח סדרת טיפטיפות. היתרונות הבולטים של טיפטיפות:
- מוגש במנות קטנות - כל פעוט יכול לבלוע בקלות, מונע פליטה של התרופות;
- מוצרי הברזל והוויטמין מכילים טפטפת אינטגרלית למינון מדויק והיגיינה מקסימלית;
- במוצרי הטיפול בחום וכאבים, נזלת וליחה קיימים מזרקים המאפשרים התאמה מדויקת ואופטימלית של המנה למשקל הפעוט ולא לגילו שהינו מדד משתנה בין פעוט לפעוט;
- המוצרים מיוצרים תחת השגחה קפדנית ותקנים מחמירים.
פירוט המוצרים בסדרה: טיפטיפות אָפָלְפִּי - לטיפול בנזלת וגודש באף, טיפטיפות מוּקוֹלִיט - לטיפול בליחה ושיעול רטוב, טיפטיפות נוּבִימוּל - פרצטמול, מוריד חום ומשכך כאבים, טיפטיפות סִימִיקוֹל - לטיפול בקוליק, טיפטיפות פֶרִיפֶּל 3 - תוסף ברזל, טיפטיפות וִיטָמִין D על בסיס מיימי ומִינֶרָלִי - תמיסת אלקטרוליטים מאוזנת להחזרת מינרלים ונוזלים.