X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪

AXE - מותג הטיפוח לגברים מבית יוניליוור משיק לראשונה בישראל מועדון חברים בשם Axe Men Club אשר יפעל בפייסבוק ויהפוך לאמצעי המרכזי לתקשורת של המותג עם צרכניו. המהלך שהינו המשך ישיר לכל הפעילויות שעשה המותג בשנים האחרונות במדיה הדיגיטלית, יהיה חלק מרכזי באסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של המותג ויהפוך ללב התקשורתי שלו.
ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "תחום הרשתות החברתיות שצמח בשנים האחרונות הופך לחלק בלתי נפרד ולעיתים אף מרכזי במהלכים שיווקים. השימוש במדיה צריך להיות מותאם כמובן לקהל היעד. אני צופה שנראה יותר ויותר מהלכים שיווקים ותקשורתיים אשר יהיו סובבים סביב קהילה מגוונת ברשת. הפעילות תושלם בתקשורת שיווקית סטנדרטית יותר. המהלך הנוכחי של אקס הינו ראשון מסוגו בארץ. גם בעולם נעשה לראשונה תחת המותג. אין ספק שיוביל שינוי בכל ההסתכלות של מותגים על האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלהם. במידה ויצליח אנו בטוחים שישמש מודל לפעילות תחת המותג במדינות נוספות".
Axe MenClub יהיה מועדון סגור, לחברים - גברים בלבד אשר יפעל בפייסבוק וככל מועדון יעניק לחברים בו הטבות מפנקות ותכנים שוטפים בכל הנוגע למשימה שלקח על עצמו המותג - לעזור לגברים במשחק החיזור. הפעילות במועדון תתחלק למספר ערוצים מדורי תוכן שיעודכנו באופן שוטף בהן יינתנו עצות טיפים, מידע בכל הנוגע לבחורות, תמונות, סקרים, משחקים ועוד ועוד.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל: "מיום השקתו הציג אקס חדשנות שלא נראתה כמוה לפניו. החדשנות התחילה קודם כל ברמה המוצרית עם השקת דאודורנט ספרי לכל הגוף לגברים. אולם פרט לחדשנות המוצרית נלוותה להשקה פעילות שונה וייחודית שחיפשה מן הרגע הראשון את הדרכים ליצור קשר ישיר עם קהל היעד - גברים צעירים.
לאחר שלוש שנים של מפגשים מגוונים בהם למדיה הדיגיטלית היה מקום מרכזי ולאור ההצלחה של הפעילויות באמצעותה, החלטנו השנה, כמהלך אסטרטגי להפוך אותה ללב ההתקשרות שלנו עם קהל היעד. אנו צופים כי Axe MenClub יהיה בעתיד מרכז ההתקשרות שלנו עם הצרכנים ויעמוד בלב כל מהלך שיווקי שנעשה מולם, כאשר כל שאר הערוצים יתממשקו אליו. המהלך יאפשר לנו שיחה ישירה ובלתי-אמצעית עם קהל היעד ויצירת סביבה טכנולוגית ייחודית שתאפשר לו לשוחח עם המותג ואודותיו.
אנו צופים כי המועדון יגייס אליו עשרות אלפי חברים וכי בסוף שנתו הראשונה יהיו חברים בו כ-50 אלף גברים צעירים. אין לנו ספק כי המדיה החברתית מאפשרת לאקס לבנות פלטפורמה שלמה, מעניינת ומעשירה באמצעותה יכול להגיע לצרכנים באופן רציף עם חדשנות בלתי-פוסקת תוך יצירת עניין ותוכן שמכוון במדויק לצרכיו של קהל היעד".
פעילות Axe MenClub תתופעל בשיתוף חברת TEENK המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער.
אודות AXE
AXE הינו המותג מס' 1 בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. גם בישראל מוביל המותג את תחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של כ-25% (נילסן שנתי, 2009).
את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.
AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי-אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, אקס, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  23/02/2010   |   עודכן:  23/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il