X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ !E
▪  ▪  ▪
יואב מאיר [צילום: ראובן שניידר]

אופנה אורבנית, סדרה מגזינית-תיעודית, בהנחיית יואב מאיר, בוגר "פרויקט מסלול", מעצב, סטייליסט וטיפוס צבעוני במיוחד. הסדרה, בת 6 פרקים, עוסקת באופנה אורבנית ובטרנדים שונים באופנה, אשר נראים ברחוב הישראלי. כל פרק יוקדש לטרנד או נושא אחר: ה-Fashionista, אופנת ספורט ורחוב, הגיק שיק, נעליים ומגפיים, אופנת וינטג', אקססוריז וגאדג'טים.
בכל פרק, יואב מאיר, המיוצג בסוכנות יולי, יראיין עוברים ושבים ברחובות תל אביב כדי לשמוע כיצד הגיעו ללוק שלהם, מהם הפריטים ההכרחיים עבורם ואיזה מקום תופסת האופנה בחייהם. יואב ינתח עבורנו את המתלבשים הישראלים, יציין טרנדים בולטים, ילמד אותנו איך להשיג את המראה המושלם ואיך לעשות את זה בתקציב מוגבל. בנוסף, הוא יעביר ביקורת על הלוק שלהם (ברוח טובה כמובן!) וייתן הצעות לשיפור המראה. בין לבין, נגלה מי הם הסלבס שמאמצים את הטרנדים השונים באופנה.
נשם מוריה-שמיר, מנהלת ערוץ !E: "חוש האופנה הישראלי, והתל אביבי בפרט, בצמיחה תמידית וניתן כיום לראות ברחובות העיר מודעות גבוהה יותר ויותר לאופנה וטרנדים. ערוץ E! החליט להרים את הכפפה ולהעלות סדרה שתעסוק באופנה האמיתית, זו שמתרחשת בחוץ ולא בז'ורנל, כשיואב מאיר הוא האדם הנכון (והכי צבעוני ומוחצן) למשימה".
"אופנה אורבנית" הינה הפקה מקורית של טלעד עבור ערוץ !E. הפרק הראשון בסדרה ישודר ב-26.2.10, בשעה 17:30. עריכה ותסריט: אילנה גרושקא; במאי: טל אלה; מפיק: אורי זיו; הפקה: טלעד.
ערוץ !E, הינו הערוץ היחידי בישראל, המשדר 24 שעות ביממה מגוון תוכניות על עולם הכוכבים ואת חדשות הבידור העדכניות ביותר בעולם ובארץ. כל מה שיש לדעת על תעשיית הכוכבים, הקולנוע, הטלוויזיה, האופנה, הבידור והסטייל. בכל יום מופק מבזק !E, המביא למסך את הרכילות ואת חדשות הבידור המקומיות. חלק בלתי-נפרד משידורי הערוץ הם השידורים הישירים מהשטיח האדום של האירועים הכי חשובים בתעשיית הבידור ההוליוודית וכן שידורי הטקסים הנוצצים כטקס גלובוס הזהב וטקס הגראמי. ערוץ !E מפעיל את אתר www.Eonline.co.il, שמביא בכל יום רכילות וחדשות חמות מעולם הבידור בארץ ובעולם.

תאריך:  23/02/2010   |   עודכן:  23/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il