X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מארגני היריד
▪  ▪  ▪
צבעים [צילום: סטודיו שתיים]

לפני שנה התקיים לראשונה בהצלחה גדולה "יריד המעצבים לאישה הדתית - הוד והדר לבושה" לקראת חג הפסח. מאז ביסס היריד את מעמדו כיריד לאישה הדתית המוביל בארץ, המתקיים פעמיים בשנה (גם לקראת ראש השנה). השנה, לקראת פסח, מתקיים היריד ב-10-13 במרס 2010, בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב. ביריד השנה, תמהיל מנצח של מעצבים וותיקים לצד חדשים ופחות מוכרים. בין המעצבים, מיכל תיק-מיוצאות פרויקט מסלול, המשיקה ביריד קולקציה חדשה, לאחר חופשה של למעלה משנה. עוד ביריד זה, דגש על כיסויי ראש - עם מבחר גדול במיוחד. היריד פתוח לנשים בלבד.
בין המעצבים הצפויים להציג ביריד: 220V, BELLINKY, elen&galit, Elena Lurie, heavenly, Klea, Mariana-tikim, rosie, TAMARZ, Yolla, אורלי גולן, איילת לוין, אלייה, אמה, אנה גילר, אנה מאייר, אפרתים, בא מאהבה, ג'ודי, גילית, הלל, טלי אימבר, ליאור בן חן, ליליבראש, מיכל תיק, מימנה, מישמש כובעים, ניו ליין, נשואה - כיסויי ראש, סטודיו מנדרינה, עירית נוי, פשוט ולבן, צבעים, צ'פצ'ולה, קרן מזרחי, רונית טאקו, רעומה זק"ש, שנקין 4, שרית שרף ועוד.
בלובי הגדול של האולם יוצבו דוכנים עם מתנות לחג, שוקולדים, כיפות, כלים חד-פעמיים, אריזות שי מיוחדות ועוד, במתחם הפתוח גם לגברים המלווים.
יריד "הוד והדר לבושה" פונה לקהל לקוחות נרחב - נשים מהמגזר הדתי על כל גווניו: מסורתי, דתי לאומי וחרדי, תוך שהוא מאפשר להן לערוך את הקניות לחג בתנאים האידיאלים. המציגים ביריד יעניקו 20%-70% הנחה על כל הפריטים שימכרו בעונת השיא של הקניות לחג. היות והכניסה ליריד הינה לנשים בלבד (מלבד הלובי שפתוח גם לגברים) תוכלנה הנשים הדתיות למדוד את הפריטים ולהתרשם מהם בנוחות.
נורית כהן, מיוזמות היריד: "יריד הוד והדר לבושה, ממשיך לבסס את מעמדו כיריד המוביל בארץ לנשים דתיות. ביריד זה, כבר גבר הביקוש מצד המעצבים על פני כמות הדוכנים שבחרנו להכניס. שמנו דגש על תמהיל נכון בין מעצבים חדשים, בהם גם צעירים ופחות מוכרים, מתוך מטרה לחדש ולרענן. רק מי שיש לו גם מחירים וגם עיצובים מתאימים, זכה להשתתף. מתוך הניסיון של הירידים הקודמים, אני יכולה לומר בוודאות שהשנה אנחנו מציעים יריד בשל יותר, עם הדוכנים הנכונים בתאריך הנכון. כולן מוזמנות!".
גם הפעם, מציע היריד לבאות לתרום פריטי לבוש ישנים שכבר אינם בשימוש. בדוכן של עמותת צדקה בכניסה ליריד יאספו בגדים וצעצועים יד שנייה ויוחלקו לנזקקים לפני החג.
"הוד והדר לבושה", יריד מעצבים לאשה הדתית, 10-13 במרס 2010, ביתן 10, גני התערוכה תל אביב. שעות פתיחה - יום ד' מ-16:00 עד 23:00 יום ה' 10:00-23:00 יום ו' 9:00-15:30 מוצ"ש 20:00-00:00. מחיר כניסה: 15 שקלים.

תאריך:  25/02/2010   |   עודכן:  25/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירי חיון
- הודעה מטעם אולפני גלובוס גרופ
שגית פורטי טל
- הודעה מטעם חברת יפאורה תבורי
דורין לברון
- הודעה מטעם אתרי תיירות בגליל ובגולן
שירלי פלג
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
אורן לוי
- הודעה מטעם חברת מטרנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il