משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של מטבחי רגבה המוערך בכשני מיליון שקלים.
בני לרון, מנכ"ל מטבחי רגבה ציין: "במהלך השנה האחרונה גיבשנו תוכנית אסטרטגית ארבע שנתית לחברה, הצבנו לעצמנו יעד שאפתני של צמיחה תוך שיפור השירות ללקוח ואיכות המוצר ובחרנו במשרד גליקמן נטלר סמסונוב כמתאים ביותר ללוות את מטבחי רגבה למימוש החזון והתוכנית העסקית.
במהלך שנת 2010 רגבה תהפוך לארגון ירוק ותתקין חוות קולטים לייצור חשמל סולרי על גג המפעל, בנוסף תשקיע החברה כשני מיליון אירו בהרחבת כושר הייצור ושדרוג רשת החנויות.
חברת מטבחי רגבה הנה יצרנית המטבחים הוותיקה בישראל (חוגגת השנה 46 שנה להיווסדה). בבעלותה 15 אולמות תצוגה ומכירה ברחבי הארץ.