יעל ברשי, סמנכ"ל הלקוחות בחברת ניופאן, פורשת מתפקידה לאחר 15 שנים.
ברשי, שכיהנה כסמנכ"ל שירות ומשאבי אנוש בחברה, בנתה במסגרת תפקידה את מערך השירות של ניופאן על כל מרכיביו תוך דגש על מצוינות בשירות ומקצוענות ללא פשרות באופן שיצר בידול משמעותי אל מול המתחרים בענף. במהלך תפקידה אף הובילה ברשי את ניופאן לזכייה שלישית ברציפות בתחרות השירות מטעם המי"ל.
מנכ"ל ניופאן צביקה גיור, ציין כי: "יעל מלווה אותנו מזה 15 שנים, במקצועיות רבה ובנאמנות יוצאת-דופן. יעל מילאה את תפקידה באופן מסור ובמצוינות רבה וכן תרמה רבות למיצובה של חברת ניופאן כבעלת השירות הטוב ביותר בשוק מוצרי האלקטרוניקה לבית. אני מאחל ליעל הצלחה רבה בדרך החדשה שתבחר".