X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת SHOE BOX
▪  ▪  ▪
קובי סקאל [צילום: יח"צ]

חברת SHOE BOX (שו בוקס) זכתה לאחרונה בזיכיון לייבא מותגי קבוצת VINCE CAMUTO בישראל. חברת SHOE BOX, שבבעלות קובי סקאל ואשר משווקת בישראל את מותג נעלי האופנה האמריקני MARC FISHER, תייבא, ותשווק בלעדית את מותגי קבוצת האופנה VINCE CAMUTO.
קובי סקאל מסר, כי בשנת 2009 נפתחו בארה"ב ואסיה חנויות מולטי ברנד של קבוצת קמוטו. בנוסף, עד סוף שנת 2010 ייפתחו סניפים גם בבריטניה ובמזרח התיכון. פוטנציאל המכירות של קבוצת VINCE CAMUTO צפוי להגיע בשנת 2010, למיליארד דולר. רשת החנויות תחת השם VINCE CAMUTO תמכור תחת קורת גג אחת את כלל מותגי הקבוצה.
עוד מסר סקאל, כי התוכנית העסקית כוללת בשלב הראשון, ייבוא של שלושה מותגים מובילים, ביניהם JESSICA SIMPSON, VINCE CAMUTO ו-BCBGeneration. בארבע השנים הקרובות מתכננת החברה לפתוח 10 סניפים עצמאיים.
עד סוף שנת 2010 מתוכננות להיפתח שתי חנויות של המותג בישראל. הסניפים ייפתחו בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ברחבי הארץ. בנוסף פינת הקונספט הראשונה של המותג תמוקם בתוך סניף אמפוריום דיוטי פרי החדשה בנתב"ג.
כמו-כן, החברה תשווק את המותגים לכשמונים נקודות מכירה. צפי המכירות לשנת 2010 עומד על כ-20 מיליון שקלים.
קבוצת קמוטו נוסדה בשנת 2001 על-ידי מעצב הנעליים האמריקני וינס קמוטו. קמוטו ייסד את הקבוצה לאחר פרישתו מניהול קבוצת NINE WEST (ניין ווסט) והיום הוא מכהן בתפקיד מנכ"ל קבוצת קמוטו.
הקבוצה מהווה בית מותגים, אשר מפתח, תחת זיכיונות של מותגים מובילים, קולקציות של נעלי אופנה, תיקים, חגורות, מגוון רחב של אקססוריז וביגוד. כיום קבוצת קמוטו הינה הקבוצה המובילה בתחום נעלי האופנה לנשים בארצות הברית.
קבוצת CAMUTO, מונה שבעה מותגים, ביניהם: JESSICA SIMPSON, VINCECAMUTO, BCBG MAX AZARIA, BCBGeneration, BANANA REPUBLIC, TORY BURCH, LUCKY BRAND, KENSIEGIRL ו-SANCTUARY.
הנעליים מיוצרות באיכויות גבוהות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. הקולקציות עצמן אופנתיות מאוד, מפתיעות ומביאות עימן ערך מוסף של חדשנות, אסתטיקה והבלטת כישרון המעצבים.
חנויות המותג בישראל יעוצבו ברוח הקולקציה, במראה עשיר, דינמי וצעיר אשר יצור חווית קנייה ייחודית, תוססת, צעירה ועכשיווית. מדובר בחנויות, המשתרעות על שטח ממוצע כולל של כשמונים מ"ר, המשלבות פריטי אופנה יחד עם אקססוריז.
"בדקנו מספר רב של מותגים מובילים, על-מנת להחדירם לשוק הישראלי", אמר קובי סקאל, "שלושת המותגים הראשונים נבחרו, מאחר שהם נחשבים לאופנה המובילה בקרב הנשים בארצות הברית והם מותאמים לאישה הישראלית".
לדברי סקאל, המותג כולל ליין רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה ביניהם, נעליים, תיקים ומגוון רחב של אקססוריז כמו לגינגס וגרביונים, תכשיטי אופנה, משקפי שמש, בשמים, הלבשה תחתונה, מעילים, צעיפים, כובעים ואופנה לילה.
מדובר במותג בעל ערך מוסף המתאים לאישה הישראלית, הן במיצוב המותג והן ברמת המחירים ההגיונית. לדוגמא: נעליים- 500-1,500 שקלים, תיקים - 400-2,500 שקלים ואקססוריז החל מ-100 שקלים.
עוד מסר סקאל, כי קבוצת CAMUTO האמריקנית, בחנה את שוק האופנה והקמעונאות בישראל ובמקביל, ניהלה משא-ומתן עם גופים מובילים בארץ. לאחר בדיקת קהל המטרה ואיפיון הצרכנים, שיתאימו לרוח המותג, החליטה לבחור בחברת SHOE BOX כנציגיה בישראל.

תאריך:  01/03/2010   |   עודכן:  01/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il