X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TEFAL
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

TEFAL, המותג מס' 1 בעולם בתחום כלי הבישול, החוגג בימים אלו את חגיגות מכירת מחבת המיליארד ברחבי תבל, נערך לקראת עונת הפסח, העונה החמה בכל הקשור לכלי בישול ומטבח, בקמפיין המבליט את יתרונותיו של ציפוי הנון-סטיק הייחודי של החברה, המאפשר בישול בריא וקל הרבה יותר.
TEFAL, מי שהמציאה את קטגוריית הנון-סטיק בתחום כלי הבישול כבר לפני למעלה מ-50 שנה, מציגה בימים אלה את סדרות הכלים החדשות לשנת 2010.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בורודה-קפלן ובהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים, יעלה תחת הסיסמא: "לא חבל, קחו TEFAL, לבישול בריא וקל".
הקמפיין החדש מדגיש את סימני ההיכר הבולטים של TEFAL, ביניהם: הנקןדה האדומה שבמרכז הכלי במשנה את צבעה כשהכלי מגיע לטמפרטורה הרצויה לתחילת הבישול, ייחודיות הדור החדש של ציפוי הנון סטיק של TEFAL, ציפוי המגן הייחודי אשר מונע את
הידבקות המזון לדפנות ומבטל את הצורך בשימוש בשמן.
המוקד הוויזואלי יהיה של אישה צעירה שמנסה להוציא בכוח את הסטייק שנדבק לה למחבת שאינה של חברת TEFAL. הצעירה משתמשת באמצעים חזקים על-מנת להפריד את נתח הבשר מהמחבת. בסרטונים שיעלו באתר האינטרנט המובילים, יהיה ניתן לראות את האישה הצעירה נלחמת בחוזקה להוציא את הבשר מהמחבת מה שמסתיים בהומור כשהסטייק "קופץ" למרחק רב מהמחבת ונוחת על החלון... במחבת של TEFAL זה לא יקרה, הציפוי הנון-סטיק הייחודי גורם לכך שדבר אינו נדבק, ובקלות ניתן להוריד את המזון מהמחבת, או לנקות אותה לצורך העניין עם מעט סבון ומים מבלי לשפשף.
הקמפיין החדש של TEFAL יעלה תחילה בעיתון היומי ישראל היום, בהמשך בעיתון היומי מעריב, בתחנות הרדיו המובילות, ובאתרי האינטרנט המוכרים: MAKO ,NRG ,WALLA ,ynet, תפוז, ובתחנות הרדיו; רשת ב', רשת ג' ו-103 FM.
גיל ואקס, מנכ"ל מסלמני גרופ: "חברת TEFAL חוגגת בימים אלה את מכירת המחבת המיליארד, נתון המעיד על איכות המוצרים, נאמנות החברה ללקוחותיה בפיתוח המוצרים האיכותיים, היוקרתיים והבריאים בעולם בתחום הבישול. אנו יוצאים בקמפיין הומוריסטי שידגיש את האיכויות של החברה ואת סימני ההיכר שלה ההופכים אותה למובילה בעולם בתחומה: הנקודה האדומה, וציפוי הנון-סטיק הבלעדי והייחודי שפיתחה החברה. בשנים האחרונות גוברת המודעות לשימוש בכלים 'בריאים', TEFAL המייצרת מאז הקמתה מוצרים עם הציפוי הבריא ביותר, ראתה לנכון לצאת בקמפיין בתקופה זו להגברת המודעות".
TEFAL הוקמה לפני 56 שנה בצרפת וכיום היא החברה המובילה בעולם לייצור כלי בישול, והמפתחת הבלעדית של ציפוי הנון-סטיק הייחודי. הציפוי הייחודי מורכב משש שכבות: שכבה מינרלית בעלת בסיס קשיח, שכבה בעלת תכונות של אלסטיות גבוהה בתנאים של חום גבוה, שכבה המחברת בין השכבות השונות של הנון-סטיק, שכבה קשיחה המתפקדת כמגן, שכבת הציפוי העליונה עמידה בפני שריטות, שכבת גימור עלינה בעלת תכונות של נון-סטיק לשיפור העמידות. ציפוי המגן הייחודי מונע את הידבקות המזון לדפנות ומבטל את הצורך בשימוש בשמן.
סימן ההיכר הבולט ביותר של TEFAL, הינה הנקודה האדומה שבמרכז הכלי המשנה את צבעה כשהכלי מגיע לטמפרטורה הרצויה לתחילת הבישול. המחבת של TEFAL הינה הבריאה ביותר בעולם (ללא טפלון). המחבת ושאר המוצרים של TEFAL, אינם מכילים עופרת, קדמיום וחומצות, המוצרים ידידותיים לסביבה וניתנים למחזור מלא ועומדים בתקן האמריקני ובתקנים האירופאים.

תאריך:  04/03/2010   |   עודכן:  04/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מעריב
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il