X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת קשת בענן
▪  ▪  ▪

קשת בענן, עמותה לילדים החולים במחלות המטו-אונקולוגיות, בצעד חריג וחסר-תקדים מזמינה להרצאה חוויתית בנושא פונדקאות שתועבר על-ידי ד"ר תמר-עילם גינדין, בבית החולים לחולי נפש אברבנאל, ביום ה' 11.3.10 בשעה 20:00. כל ההכנסות הינן תרומה לפעילויות העמותה למען משפחות ילדים החולים בסרטן.
לאור המצב הכלכלי והקושי בגיוס תרומות בעמותת קשת בענן, מפעילים תוכנית חירום לגיוס משאבים להפעלת הפרויקטים, באמצעות סדרת הרצאות של מרצים מובילים אשר תורמים את כל ההכנסות של ההרצאות לטובת פעילותה של העמותה למען ילדים החולים בסרטן ובני משפחותיהם.
מזה מספר חודשים מפעילה עמותת קשת בענן לילדים החולים במחלות המטו-אונקולוגיות, מערך חונכות אישי בבתיהם של ילדים החולים במחלת הסרטן וכן בבתיהם של משפחות ואחים שלצערנו נפטרו מן המחלה הקשה, כולל בתקופת המלחמה לכל אותם ילדים ומשפחות הנמצאות תחת הפצצות הרקטות על אזור מגוריהם.
מערך החונכות האישית מורכב מסטודנטים מתנדבים לעבודה סוציאלית, פסיכולוגיה ותרפיה ופועל כבר בערים אשדוד, לוד וכפר סבא. בתקופה הקרובה יורחב המערך לטיפול בילדים חולים גם בערים נוספות.
תפקידו של החונך המסייע לילד/ה החולה במחלה אקטיבית לתמוך רגשית ולהעשיר את סדר יומו וכמו-כן מלווה את הילד באופן רציף בביתו ובבית החולים בזמן הטיפולים.
החונכים נותנים התייחסות גם לאחים של הילד החולה שאורח חייהם נפגע ומשתנה עקב מחלת האח/ות. כאשר לצערנו הילד נפטר אותו חונך ממשיך לתמוך במשפחה והאחים הופכים להיות נשוא טיפולו העיקרי בעקבות הטראומה האישית שחוו. הטיפול הזה יימשך לפחות בטווח של שנה לאחר מות האח/ות ואם יש צורך גם מעבר לכך.
מייסד העמותה והמנכ"ל, מר אייל קולין אומר: "לא השתגענו אבל לצערי אין לנו כל ברירה אחרת ואנו מודים לד"ר תמר עילם גינדין ולהנהלת בית החולים אברבנאל, אשר העמידו את אולם ההרצאות לטובת הצלת העמותה ופעילויותיה המבורכות. בשנה האחרונה לאור המצב הכלכלי הקשה נוצר קושי אמיתי בגיוס משאבים לקיומה של העמותה ופעילותה, נאלצנו לצמצם פעילויות בצורה דרסטית, אנו פועלים כשנתיים למען ילדים החולים במחלות המטו אונקולוגיות ומפעילים שירותים מגוונים וייחודיים כגון: מערך החונכות האישית אשר הופעל על-ידינו לפני כשנה ונותן תוצאות מדהימות בשטח, אנחנו מעוניינים להרחיב את מעגל המטופלים אך לצערנו אנו זקוקים למשאבים כספיים. מערך החונכות הוא חלק מפרויקט שיקום רחב ומקיף הנותן מענה למגוון נושאים וצרכים שהילדים והמשפחות נזקקים להם. אני פונה לכל מי שמעוניין לקחת חלק בהצלת פרויקט שיקום ייחודי למשפחות ילדים החולים במחלות דם וסרטן להרים תרומה חשובה זו ולסייע לעמותה. ניתן לתרום גם באמצעות אתר האינטרנט בכתובת www.keshetbeanan.org".

תאריך:  04/03/2010   |   עודכן:  04/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il