בימים אלו מעלה בית הספר לחמן לבגרות ופסיכומטרי קמפיין חדש בחדרי השירותים של 100 מועדוני לילה, פאבים וברים בפריסה ארצית. סלוגן הקמפיין "יהיו לך הרבה מספרים בחיים... אבל המספר הכי חשוב הוא הציון שלך", ילווה בפתקי טלפונים של בחורים ובחורות ויזמין את הצעירים להתמקד בלהוציא את הציון הפסיכומטרי המקסימלי שלהם וכן לזכות במכשיר IPOD.
הקמפיין בעלות של כמאה אלף שקלים, יעלה למשך כחודש באמצעות משרד האינטראקטיב לעומק התודעה.
"הקמפיין מעביר לצעירים מסר של התמקדות במטרה, מדבר בשפה שלהם וברוח הומוריסטית. אנו מעריכים כי הקמפיין יעניק חשיפה לכ-700,000 צעירים בגילאי 18-27 המרכיבים את סצנת חיי הלילה של ישראל ויזכיר להם שהמספר הכי חשוב כרגע הוא הציון בפסיכומטרי", אומרת ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק בית הספר לחמן מקבוצת קידום.
הקמפיין יעניק לצעירים אפשרות לזכות ב-IPOD; כל נרשם 30 (לכבוד 30 שנים להיווסדו של בית הספר לחמן), אשר יסמס את המילה לחמן וירשם לקורס פסיכומטרי יקבל מכשיר IPOD (בכפוף לתקנון).
לחמן הכנה לבחינות, הינה מובילת שוק בתחום בחינות הבגרות וההכנה לפסיכומטרי. החברה פועלת בעשרה סניפים שבבעלותה ברחבי הארץ ומאות נקודות לימוד נוספות. ללחמן בית הוצאה לאור העוסק בכתיבה, עריכה ופרסום של ספרי לימוד ומיקוד לבגרות וכן הינה זכיינית של משרד הביטחון ומקיימת קורסים לחיילים ולחיילים משוחררים. לחמן הינה חלק מקבוצת קידום בע"מ בבעלות תאגיד KAPLAN, קבוצת ההשכלה הפרטית הגדולה בעולם מבית הוושינגטון פוסט.