X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בוניטה
▪  ▪  ▪
הריקה פרננדה [צילום: עידו לביא]

רשת הבוטיקים BONITA, בחרה בדוגמנית הברזילאית הבינלאומית, הריקה פרננדה, להוביל את קמפיין עונת אביב-קיץ 2010 של החברה.
הריקה פרננדה, בת ה-26, כיכבה בין היתר בקמפיין פאנטן העולמי ב-2008, ומאז בקמפיינים של H&M, טריומף ובפרסומת הטלוויזיונית של חברת האיפור רימל. הריקה הייתה אמורה להיכנס לבית "האח הגדול" בעונה הנוכחית, אך משגילתה ההפקה כי הריקה היא חברה קרובה של אחד המתמודדים - ארז דה דרזנר, כניסתה לא הייתה אפשרית והכניסו במקומה את בירדי בל.
פרננדה מחליפה את שלוש הפרזנטוריות שכיכבו יחד בעונה הקודמת - הטופ מודל השוויצרית נאדין, תאיס הברזילאית ולודה לודגונין הישראלית. פרננדה תככב בקמפיין חוצות ועיתונות של רשת האופנה BONITA לאביב-קיץ 2010.
הקמפיין החדש שואב השראה מהטרנדים המובילים לעונת קיץ 2010 - צבעים טבעיים בגווני אדמה, ג'ינסים משופשפים, חולצות משובצות ומספר סיפור בהשראת לוק הבוקרים על נוף מדברי, בסגנון החוות בטקסס ארה"ב.
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת ראשית בוניטה: "החלטנו לחזור לקונספט של דוגמנית חזקה אחת שמובילה את כל הקמפיין, ומייצגת את נערת בוניטה האולטימטיבית - סקסית, נועזת, אסרטיבית ועם זאת נשית ורכה. דמיונה הרב של הריקה פרננדה לאנג'לינה ג'ולי, הנתפסת כאישה הנחשקת בעולם, בהחלט משרת את הקונספט החושני של הקמפיין על-רקע החוות הפראיות. אנו מאמינים כי שילוב קונספט הקמפיין המקורי, בשילוב קולקציית אביב-קיץ מעוצבת ומוצלחת במיוחד, יחשפו את הלקוחה לטרנדים ולאופנה הבינלאומית שנמצאת במרחק נגיעה מחו"ל ויחשפו אותנו לקהלים חדשים בשוק האופנה המקומי".
רשת BONITA נמנית על חמש חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. רשת BONITA הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק קמעונאות האופנה החליטה החברה ב-1998 על שינוי אסטרטגיה והפכה מרשת סיטונאית לרשת קמעונאית, והקימה את רשת החנויות BONITA. הרשת מונה כיום 30 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים, והיא נמצאת בבעלות פרטית. תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים. הרשת מייצרת מדי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מדי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.

תאריך:  10/03/2010   |   עודכן:  10/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il