X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דאסו סיסטמס ישראל
▪  ▪  ▪

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית הפתרונות תלת-ממד (3D) וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי חתמה עם ב.מ.וו (BMW) הסכם גלובלי אסטרטגי לחמש שנים, המיועד לסלול הדרך לעמידה באתגרים החדשים של תעשיית הרכב העולמית.
במסגרת הסכם זה ייצרו החברות קשר הדוק בין מרכזי המחקר והפיתוח שלהן, אשר ישפר את היצע מוצרי דאסו סיסטמס לתעשיית הרכב, ובד בבד ישפר גם את תהליכי הפיתוח והייצור של ב.מ.וו.
פתרונות התוכנה של דאסו סיסטמס תומכים בב.מ.וו בתחומי ליבה עבור תהליכי התכנון והיצור עם מערכת CATIA כעמוד השדרה עבור פיתוח מוצרים.
הדרישה להפחית את כמויות פליטת פחמן דו-חמצני (CO2), אילצה את יצרני הרכב לארגן מחדש את תהליכיהם העסקיים לאספקת מכוניות ירוקות יותר.
כעת, משהציבו להם היצרנים למטרה לפלוט פחות פחמן דו-חמצני על פני כדור הארץ, הטמעת פתרונות דאסו סיסטמס תעזור ליצרני מכוניות לתכנן, לבצע אנליזות וסימולציות של כלי רכב ידידותיים מבחינה אקולוגית עם פליטה נמוכה יותר, כמו Project I - מכונית Megacity חדשה, מותאמת לביצועים טובים יותר וצריכת אנרגיה נמוכה יותר.
על-ידי איחוד התכנון בפלטפורמת PLM יחידה של דאסו סיסטמס, יכולה ב.מ.וו לרתום תפיסות של תכנון מוכח ולעשות בהן שימוש חוזר לרוחב כל קווי המוצר שלה, תוך השגת חיסכון בזמן ובכסף בתכנון וייצור מכוניות חדשות. הפלטפורמה האחידה תאפשר לכל המתכננים, כולל שותפי פיתוח בשרשרת האספקה, לשתף פעולה - גורם נוסף בייעול תהליך התכנון.
פתרונות הסימולציה הריאליסטית של SIMULIA, בשילוב עם CATIA, מאפשרים לב.מ.וו לבחון באופן וירטואלי את ביצועי מכוניותיה בעולם האמיתי בשלב מוקדם במחזור הפיתוח, מה שעוזר לשפר איכות מוצר, תוך הפחתת זמן ועלויות של בחינות פיזיות.
ההסכם גם מגדיר מערך של פרויקטים אסטרטגיים בהם ב.מ.וו תעריך נתיבי הגירה אפשריים המבטיחים מעבר חלק לפתרונות V6 PLM של דאסו סיסטמס עבור כל תוכניות פיתוח מכוניותיה.
"ב.מ.וו הבינה באופן מלא את החשיבות של פתרונות V6 השיתופיים והמשולבים של דאסו סיסטמס עבור חדשנות בת-קיימא", אומר גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "דאסו סיסטמס נלהבת מהעבודה עם יצרנית רכב בסדר הגודל של ב.מ.וו על דור חדש וידידותי לסביבה של מכוניות. אנחנו משוכנעים שברית זאת תתרום באופן חיובי לשינויים העמוקים אותם עוברת תעשיית הרכב".
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של ענקית התוכנה העולמית דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות תלת-ממד (D3) ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), המביאה ערך ליותר מ-115,000 לקוחות ב-80 מדינות בעולם. כחלוצה בתוכנות 3D מאז 1981, דאסו סיסטמס מפתחת תוכנות ויישומי PLM התומכים בתהליכים תעשייתיים, תוך אספקת חזון בתלת-ממד למחזור החיים השלם של מוצרים - מתפיסה ועד תחזוקה ומחזור.
מגוון מוצרי דאסו סיסטמס כולל את CATIA לעיצוב ותכנון מוצרים וירטואליים; SolidWorks לתכנון ועיצוב מכני בתלת-מימד; DELMIA לייצור וירטואלי; SIMULIA - לבדיקות וירטואליות; ENOVIA לשיתופיות גלובלית בניהול חיי המוצר; 3DVIA לחוויית תלת-ממד מקוונת ו"טבעית" (lifelike experience). דאסו סיסטמס נסחרת בבורסת היורונקסט (DSY.PA13065#), ומניות ה-ADR שלה נסחרות בארה"ב בשוק ה- over-the-counter) DASTY). כתובת האתר של החברה: www.3ds.com.
CATIA, SolidWorks, DELMIA, SIMULIA ו-ENOVIA וכן 3DVIA הם סימנים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

תאריך:  14/03/2010   |   עודכן:  14/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il