X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יגאל אמיתי פובליציסט זליגר שומרון תקשורת
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם ארגון מגדלי הדגים
▪  ▪  ▪
[צילום: ארגון מגדלי הדגים]

כולנו זוכרים את בריכות הדגים במרכולים, שכילדים אהבנו לצפות בזבן הלוכד אותם, מנקה ומכין אותם לקונים. (טוב, אולי לא כולם אהבו...). הבריכות הללו נעלמו מהמרכולים לאחר תלונות על הריח, ובמקומם קיבלנו, אנחנו הצרכנים וחובבי הדגים, דגים מיובאים קפואים. זה האריך אומנם במעט את חיי המדף של הדגים, אבל את המחיר האמיתי שילמנו גם בטעם, גם בבריאות וגם בחוסר טריות.
עכשיו החליטו בארגון מגדלי הדגים ובחברת דגת הארץ להחזיר את הדגים הטריים למדפים בצורת מגשית אטומה, במשקל 400 גרם.
מדובר בפילה טרי ורענן, מסוגי אמנון, אדמונית, מוסר ובורי, ובמחיר מפתה של 35 שקלים לערך לקילו. הוא נמכר כרגע רק בעשרים חנויות מובחרות ברחבי הארץ, ולאחר תקופת הרצה, הוא יכלול סוגי פילה נוספים (פורל, לברק, בס, קרפיון, דניס וייתכן שגם סלמון) - ויופץ בכל הארץ.
הציבור בישראל צורך מדי שנה כ-20,000 טון דגים טריים מייצור מקומי. מדי חודש הישראלי צורך כ-1,600 טון.
צריכת הדגים הטריים בישראל נמוכה מאוד, כבר שנים רבות, בהשוואה למדינות דומות לישראל כמערב אירופה או ארה"ב. הסיבה העיקרית לכך היא חוסר הזמינות של הדגים הטריים ברשתות המזון.
רשתות המזון הן נקודות המכירה המובילות במכירת מזון בארץ - 70 אחוז מהמזון בישראל נמכר ברשתות המזון הגדולות והמאורגנות. (שופרסל, מגה, חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן ואחרים). בדגים טריים המצב שונה משמעותית - רק 2-3 אחוז המדגים הטריים הנמכרים בישראל נמכרים ברשתות והשאר בשווקים הפתוחים ובחנויות מתמחות.
חברת דגת הארץ, המשווקת את דגי הבריכה הישראלים, זיהתה באמצעות סקרים רבים - שמחסום הקנייה של דגים טריים ברשתות נובע מזמינות הדגים הטריים ומחוסר ידע וחשש מאי-הצלחה שבהכנת הדגים בבית.
הפיתרון, בשיתוף ותמיכה של ארגון מגדלי דגים, הוא פיתוח מוצר שהוא פריצת דרך בינלאומית. המוצר שהוא פילה טרי ישראלי, עונה לצורך הבלתי-מסופק בשוק לפילה דג טרי, ללא אידרה ועצמות, נקי ומוכן לבישול או טיגון ומלווה בשני מתכונים. האחד מתכון קלי קלות (עד חמש דקות הכנה) והשני מתכון מורכב יותר (עד עשרים דקות הכנה). פיתרון זה בצורת האריזה ומערך השיווק והפצה ארצי, מאפשר לישראלים לשוב ולהנות מדגים טריים, בריאים, נקיים וקלים להכנה.
אחוז הפילה הנקי בין דגי האמנון הוא כשליש ממשקל הדג השלם. מחיר ק"ג אמנון שלם לצרכן הסופי נע בנקודות המכירה בין 25 ל-30 שקלים לק"ג.
יתרונות הפילה הטרי החדש הם טריות, מחיר הוגן, מאה אחוז דג ישראלי, נקי - ללא תוספות נוזלים או כימיקלים, אריזה משפחתית נוחה, ללא ריח, ללא נוזלים באריזה, זמין בכל מקום, ומלווה במתכונים.
המוצר החדש מציע דגים ללא עצמות, ריח, דם או נוזלים. פשוט דגים טריים ומוכנים בקלות לבישול, אפילו לילדים, יחד עם הוראות הכנה ואוירה מבוקרת לשמירת הטריות.

תאריך:  15/03/2010   |   עודכן:  15/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il