X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניופאן וסטימצקי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

ניופאן ורשת סטימצקי, אשר ישיקו בקרוב את הקורא האלקטרוני הראשון בישראל בשפה העברית, חושפות את שמות הוצאות הספרים אשר ייקחו חלק במיזם. מדובר בהוצאות כתר, עם עובד, ידיעות ספרים, אחוזת בית, קשת (ספריו של רם אורן), עליית הגג, בבל, מטר, פן, גרף, אסטרולוג, סימנים וטל מאי.
הקורא האלקטרוני הינו דק ואלגנטי, בעל מסך מגע (Capacitive Touch) בגודל 6 אינץ' עם זיכרון פנימי בגודל 1.2 ג'יגה ואפשרות להורדת יותר מ-2000 כותרים למכשיר. כרטיס ההרחבה שניתן לקניה בנפרד בנפח של עד 32 ג'יגה (Micro SD/Micro SDHC) יאפשר הורדת עשרות אלפי כותרים, וזאת בהתאם למספר הדפים בספר. הספרים הדיגיטליים אותם ניתן יהיה להוריד לקורא יאובטחו ויוצפנו על-ידי חברת NDS.
ההורדה מהאתר למכשיר תתאפשר הן באמצעות WiFi והן בעזרת חיבור USB. לקורא האלקטרוני חיי סוללה ארוכים המספיקים לקריאה רצופה של שעות רבות. בנוסף, יאפשר הקורא שמיעת מוזיקה ושמיעת ספרים מוקלטים (Audio Book) בפורמט MP3, אשר מהווים פתרון לכבדי ראיה, והוא כולל גם הגדלה והקטנה של הפונטים וקריאת קבצים אישיים בפורמט PDF.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק ניופאן, מציין כי הוצאות ספרים מובילות נוספות נמצאות במו"מ על-מנת לבחון השתתפותן במיזם. "אנו מאמינים כי אנו נמצאים לפני מהפכה בתרבות הקריאה בישראל ומרגישים מחויבים וגאים לקחת חלק במיזם הראשון אשר משלב את כל מרכיבי קורא הספרים האלקטרוני ושיווקו בישראל", הוסיף שיינפלד. לדבריו, בימים אלו החלה השקה פנימית בקרב עובדי החברות השותפות למיזם ובהמשך תורחב המכירה לכלל הציבור.
אורלי פינקלמן, סמנכ"ל שיווק סטימצקי, אמרה כי התגובות הראשונות הן מעודדות ומבטיחות. "זו אכן חוויית קריאה אחרת לחלוטין ואנשים מאוד מתרגשים מהאפשרות להיות חלוצי המשתמשים במכשיר זה. סטימצקי, כרשת המחויבת לתרבות בישראל, מצפה לראות את כל הוצאות הספרים חותמות על הסכמים שיאפשרו לקוראים ליהנות מספריהן גם באמצעות הקורא האלקטרוני".
הקורא האלקטרוני מציע חווית קריאה חדשה המשלבת בין חדשנות טכנולוגית וקריאת ספרים של פעם, מאפשר דפדוף והעברת דפים קדימה ואחורה בהינף אצבע. הקורא האלקטרוני משתמש בטכנולוגית E-ink (דיו אלקטרוני) ללא תאורה אחורית, אשר אינה מעייפת את העיניים ומדמה חווית קריאה של ספר מודפס.
טכנולוגיה זו מאפשרת צריכת חשמל נמוכה שמאפשרת לקורא האלקטרוני להחזיק עד 10 שעות קריאה ללא טעינה. כמו-כן בניגוד למחשבים ניידים וטלפונים סלולריים הקורא אינו מתחמם בזמן השימוש. הקורא האלקטרוני שיושק בקרוב מאפשר, בעזרת ניווט ידידותי, השארת סימניה במקום שבו הופסקה הקריאה, כתיבת הערות בגוף הטקסט, דפדוף קל ונגיש לכל הספרים שהורדו ולכל ראשי הפרקים של כל ספר.

תאריך:  16/03/2010   |   עודכן:  16/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il