רשת בגדי הילדים הישראלית ילדותי, יוצאת לראשונה בתולדותיה, בקמפיין פרסום לרגל השקת קולקציית קיץ 2010. הקמפיין בהיקף 350,000 שקלים עולה באמצעות בוטיק הפרסום האלטרנטיבי גודנס.
הקמפיין כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, גלויות וסרטים ויראליים באינטרנט, תחת הסלוגן "הילדים יפים כולם".
מטרת הקמפיין הינה להעביר את תפיסת העולם של ילדותי, אשר בניגוד לחברות אחרות, מעולם לא ניסתה לכפות על הילד את עולם המבוגרים - הילדים יפים כולם, מעצם היותם הם עצמם. כל זה חלק בלתי-נפרד מהרעיון שילדותי מעצבת בגדים ואביזרים לנוחות הילדים ונותנת לילד להיות הוא עצמו: ילד.
בקולקציית הקיץ החדשה בעיצובה של אתי צאיג ניתן למצוא פריטים אורבניים, חדשנים ורעננים.
קרדיטים: משרד פרסום: גודנס; מנהלת קריאטיב: נירית זר; צילום: שרון ברקת.