חברת סנפרוסט, היצרנית והמשווקת המובילה את שוק הירקות הקפואים בארץ, עולה עם קמפיין חדש בטלוויזיה אשר ידגיש את איכות מוצריה. את סרטון הפרסומת הפיקו בגליקמן נטלר סמסונוב בעלות של כשני מיליון שקלים.
סרטון הפרסומת בנוי כמבחן קבלה לנבחרת - רק הירקות הכי טובים עוברים את הגיבוש.
הפרסומת מראה שחקנים המחופשים לשלושה סוגי ירקות: גזר, תירס ואפונה. אותם ירקות נראים עושים שכיבות שמיכה, טיפוס על חבל ועוד, כאשר מ"כית ממיינת אותם לעובר ולא עובר את הגיבוש. מי שעבר מקבל את הכנפיים של סנפרוסט. הסיסמא: הטובים לסנפרוסט.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך 10 ימים. קרדיטים: גליקמן נטלר סמסונוב.