X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דן
▪  ▪  ▪

באירוע רב משתתפים השיקה חברת דן את הלשכה לפניות הציבור בבני ברק, שתתן מענה כולל לפניות לקוחות, תטפל בצרכי הנוסעים, תהיה מופקדת על תכנון נסיעות בהתאם לצרכים מיוחדים של הקהילות השונות בעיר, תתאם לוחות זמנים ותהווה מרכז להפצת לוחות זמנים.
במעמד הפתיחה וקביעת המזוזה השתתפו יו"ר ועדת הכספים בכנסת ח"כ הרב משה גפני, ראש העיר הרב יעקב אשר, סגנו הרב אליהו דדון לצד ראשי ומנהלי דן. בקביעת המזוזה התכבד הרה"ג רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, רב מערב בני ברק וחבר בית הדין 'זכרון מאיר' בבני ברק העומד תחת נשיאותו של הגר"ש וואזנר שליט"א.
ח"כ הרב גפני הביע בדבריו הוקרה והערכה על פועלה של חברת דן ועל חלוציותה בהקמה של לשכה שתטפל ותהיה קשובה לפניות הציבור. "הדבר הבסיסי וההכרחי לחברה שייעודה היא נתינת שירות לקהילה ולציבור, זה הוא פתיחת לשכה לפניות ציבור שבראשו יעמוד איש מתוך העדה שישמש כגשר בין הציבור לבין החברה נותנת השירות. לפלא בעיני שעד כה לא ראתה לנכון אף מפעילת תחבורה ציבורית נוספת, מלבד חברת דן, להפעיל לשכה דומה כל אחת בתחומי פעילותה".
ראש העיר, הרב אשר, הודה בדבריו החמים לדן על השירות היעיל והזמין ממנו נהנים תושבי העיר בתחום התחבורה הציבורית, וכעת עם פתיחת הלשכה יהיה להם מענה בשלל תחומים שירותיים נוספים: החל מהשבת אבידה, דרך קבלת לוחות זמנים ועד פתרונות לצרכים המיוחדים בתחום התחבורה הציבורית של הקהילות המגוונות בעיר.
ראש הדירקטוריון של דן אמר, כי החברה עשתה כברת דרך ארוכה מאוד ביחסה החיובי כלפי המורשת היהודית והמגזר החרדי. "דן הייתה הראשונה והיחידה שמיוזמתה מנעה חילולי שבת ועמדה בפרץ בגאווה יהודית מול ניסיונות של גורמי שוליים לנגח אותה בתקשורת הכללית ובמישור הממלכתי".
איתן פיקסמן, דובר דן, שהנחה בטוב טעם את המעמד אמר, כי לראשונה נפתחת תחנה של חברת תחבורה ציבורית שתפקידה יהיה להעניק מגוון שירותים ייעודיים ומיוחדים לציבור לקוחותיה, ולתת מענה כולל לפניותיהם השונות. "חברת דן היא הראשונה שהשכילה להציב על סדר היום וכדבר המתבקש מאליו את הצורך למענה הולם לפניות של ציבור לקוחות - ולפיו היא רואה לנכון לחנוך מוקד לפניות ציבור שיפעל בתוך ובקרב הקהילה המקומית". "אנו בטוחים", הוסיף פיקסמן, "כי מפעילי תחבורה ציבורית אחרים, יעתיקו את השיטה ויפתחו אף הם תחנה לפניות ציבור, כל אחד בעירו".
בין שלל תפקידיה תשמש הלשכה כתחנה להשבת אבידות לנוסעים שהשאירו מאחור חפצים בעת נסיעותיהם באוטובוסים בקווים העירוניים הפנימיים. בדן אומרים, כי הטיפול בהשבת אבידות דורש לוגיסטיקה מורכבת ויקרה, תוך תיאום קפדני ותכנון מדוקדק של קצוות רבים, על-מנת לייעל את הטיפול באבידות ולשנע אותם דרך כל המסופים והתחנות ברחבי העיר אל המוקד.
עם זאת, מביעים תקווה בדן, כי הצוות שיעניק את השירות יתגבר על המכשולים וייתן מענה הולם לצרכים ולדרישות של ציבור הלקוחות לשביעות רצונם המלאה. בראש הלשכה יעמוד הרב יהודה הבר, שבכובעו השני משמש כחבר מועצת העיר, וככזה הוא מיומן בטפל בפניות הציבור וקשוב לצרכיו.
הלשכה לפניות הציבור ממוקמת ברח' סמטת יבנה 3, פינת רח' ירושלים, והיא תפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 13:00 עד 15:00. טלפקס לבירורים: 03-5793679.

תאריך:  21/03/2010   |   עודכן:  21/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה גפני / Moshe Gafni
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il