X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכבידנט
▪  ▪  ▪

מכון התקנים הישראלי העניק לרשת מרפאות השיניים מכבידנט את תקן "תו הזהב" המעיד על איכות גבוהה בקנה מידה עולמי, של מגוון שירותים ותחומי עשייה במתן שירותי בריאות השיניים. תו הזהב שהוענק לרשת מכבידנט מעיד על מחויבותה לתחום ועמידה בשלושה תקני איכות מחמירים: תקן ISO 9001 לניהול מערכת איכות, תקן OHSAS 18001 לבטיחות ובריאות בתעסוקה ותקן ISO 14001 לניהול מערכת איכות הסביבה.
על-פי מכון התקנים, "תו הזהב" מוענק לארגונים אשר חרטו על דגלם איכות ומצוינות והנושאים שלושה או ארבעה תווי איכות המעידים על התאמת מערכות ניהול, תהליכים ומוצרים לתקנים ישראלים ובינלאומיים. בישראל קיימות כיום 275 חברות מובילות אשר מחזיקות בתו הזהב. רשת מרפאות השיניים מכבידנט היא הראשונה מבין חברות בתחומה להוביל ולקבל את תעודת תו הזהב היוקרתית.
לדברי ד"ר מוטי סייפן, מנכ"ל מכבידנט, "אנו גאים להוביל את תחום רפואת השיניים בישראל על-פי התקנים המחמירים והמתקדמים של מכון התקנים הישראלי. מדיניות המצוינות טבועה באסטרטגיה של רשת מכבידנט ואנו מחויבים ללקוחותינו מקצועית ושירותית כמובילים בתחום".
להלן רשימת התקנים:
  • תקן ISO 9001 לניהול מערכת איכות: עמידה בדרישות התקן מעידה כי מכבידנט פועלת על-פי מערכת נהלים מבוקרת התואמת את הנחיות משרד הבריאות, חותרת להגביר את שביעות רצון לקוחותיה באמצעות יישום אפקטיבי של מערכת האיכות בארגון, תוך כדי יישום תהליכים לשיפור מתמיד.
  • תקן OHSAS 18001 לבטיחות ובריאות בתעסוקה: עמידה בדרישות התקן מעידה כי מכבידנט מחויבת לדאוג לבריאות ובטיחות עובדיה ומטופליה, מבצעת בקרה וטיפול רציף בחומרים רפואיים איכותיים ובטיחותיים, מקיימת תהליכים קבועים למניעת זיהומים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומבצעת בדיקות תפעוליות יזומות למכשור וציוד רפואי על-פי הנחיות משרד העבודה.
אישור מכון התקנים הישראלי למערכת ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה מוכיחה שמכבידנט נוקטת באמצעים הדרושים כדי לממש את מחויבות זו לעובדים, למטופלים ולאורחים בשטחי הארגון.
  • תקן ISO 14001 לניהול מערכת איכות הסביבה: עמידה בדרישות התקן מעידה כי מכבידנט נוקטת אמצעים בכדי לממש את מחויבותה לסביבה, לשמירה על הגנת הסביבה, דבר הבא לידי ביטוי ברכישת החומרים, שיטות האחסון והפינוי של הפסולת הרפואית והפסולת המזהמת כגון חומרי פיתוח ושאריות אמלגם, בשירות ובפעולות האחזקה המיוחדות הננקטות בחברה.
רשת מרפאות השיניים מכבידנט, מבית מכבי שירותי בריאות פועלת באמצעות 48 מרפאות חדישות הפזורות ברחבי הארץ. בכל מרפאות מכבידנט מוצעים מגוון רחב של טיפולים העומדים תחת בקרת תקני איכות מחמירים ונעשים בעזרת טובי הרופאים והמומחים, ומיטב הציוד והחומרים.

תאריך:  25/03/2010   |   עודכן:  25/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il