X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת חיון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לקראת חג הפסח מעלה קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG, באמצעות משרד הפרסום אופטימום קמפיין אינטרנטי למסגרות הדיגיטליות של סמסונג וחשיפת המסגרת הדיגיטלית החדשה של סמסונג מדגם 800P SAMSUNG. הקמפיין, בתקציב מדווח של כ-100,000 שקלים עולה למשך כשבועיים באתרי אינטרנט מובילים ובעיתונות היומית.
כותרת הקמפיין - "מכניסים את הילדים למסגרת" נבחרה דוקא בסמוך לתקופת החגים שבה הילדים אינם נמצאים ב"מסגרת" של גנים ובתי ספר. בנוסף, כמות התמונות הגדולה שמצטברת בתקופת החגים מחייבת אותנו להכניס את הילדים ל"מסגרת" ש-SAMSUNG יצרה עבורנו. זאת במיוחד כאשר מדובר במסגרת מבריקה במראה מהודר אך נייטרלי, המשתלב בבית או במשרד כתמונה ולא כאביזר חשמלי-דיגיטלי.
בין המסגרות המוצעות במסגרת הקמפיין תככב המסגרת מדגם SAMSUNG 800P. מדובר במסגרת 8", בעלת נפח של 2GB, התומכת בסרטונים ומוזיקה, מאפשרת העברת קבצים באמצעות Bluetooth ומשמשת כמיני מוניטור נוסף למחשב האישי. כל זאת, באמצעות שלט רחוק הכולל את כל הפונקציות.
בנוסף למסגרת המעוצבת להפליא, סמסונג שמה דגש גם על אריזה המעוצבת כמתנה. עם קניית המסגרת, ניתן לפתוח את האריזה ולהפוך אותה לאריזת מתנה המשרה אווירה חגיגית עם הענקת המתנה.
בשנה שעברה, דיווחה קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG על גידול של 300% במכירת מסגרות דיגיטליות כשהסיבה העיקרית היא חדירת המוצר למגזר העסקי וחשיפת התכונות הייחודיות של סדרת המסגרות של סמסונג בפני מגזר זה. מסתבר שרבים רואים במוצר מדיה פרסומית אידיאלית לעסק שלהם. חנויות, מספרות, משרדי תיווך, עורכי דין ועוד עסקים רבים ומגוונים רואים במסגרת הדיגיטלית כאמצעי אפקטיבי להעברת המסר השיווקי אל לקוחותיהם.
הקמפיין ילווה בפעילות יחסי ציבור ובפעילות קידום מכירות בקרב המשווקים השונים ובשילוב פוסטרים התומכים במסר בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
המסגרת הדיגיטלית של סמסונג החל ממחיר של 329 שקלים לדגם 71ES ועד 629 שקלים לדגם החדש 800P SAMSUNG. המחירים כוללים מע"מ. אחריות: קבוצת חיון.
אודות קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970) מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמענואיות, ארגונים, מוסדות ולמעל 1000 משווקים. כיום, מהווה חיון כנציגתה הרשמית של חברת SAMSUNG העולמית, שעל-פי דוח BNA, נתח השוק שלה במסכי מחשב הוא 36% בחציון הראשון של 2009. בין השאר, מפיצה חיון את מסכי המחשב שלה, מסכים ייחודיים משולבי מחשב-טלוויזיה, מסכי ענק LFD, מקרנים, צורבים ופתרונות אחסון שונים.
קבוצת חיון מייצגת גם את החברות אינטל, מיקרוסופט, די-לינק, Microtek, אלקטל-לוסנט ועוד. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. רכישת החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", ספיריטוס, בעבר, הפכה את קבוצת חיון לחברת ההפצה המובילה בתחומה. בין לקוחות הקבוצה נמנים משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל מעל ל-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il.

תאריך:  01/04/2010   |   עודכן:  01/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט  סמסונג
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il