X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר נזימה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

פרויקט הדגל של אתר נזימה "רוכבים למען הקהילה" מכה שוב בשטח והפעם בעוצמה חדשה שאנחנו טרם הכרנו. 25 ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, חברים בעמותת "גדולים מהחיים", התכנסו ליום כיף עמוס באטרקציות והמיסו אותנו ברצף החיוכים שלא ירד מפניהם משך היום כולו. בסופו של יום גדוש שהחל בגולת הכותרת בטיול טרקטורונים בשטח, המשיך בארוחת צהריים, מופע ראווה של קפיצות אופנועים ונחתם במופע מוסיקלי מהנה של להקת ג'אמן, קשה היה להבין מי נהנה יותר, הילדים או הרוכבים שנרתמו למשימה.
צוות אתר נזימה חבר לעמותת גדולים מהחיים, עמותה למען איכות חיים לילדים חולי סרטן, במטרה להעלות חיוך על פניהם של ילדים שעוברים מדי יום מלחמות קיום בחדרי הטיפולים כנגד מחלת הסרטן. רכיבה על טרקטורון היא אטרקציה לא שגרתית, שכבשה את ליבם של הילדים ובני משפחותיהם שהשתתפו בטיול. לא פחות מכך הרגישו הרוכבים שנרתמו למסע ולפי התגובות, הטיול בליווי הילדים העניק להם באופן אישי חוויה נעלה ויוצאת-דופן.
לאחר עבודות הכנה רבות בשטח, הגיעו הילדים והרוכבים בבוקר יום חמישי בחול המועד לכפר הנוער עיינות שבמועצה האזורית גן רווה. שתייה קלה וחמה וכיבוד קל קיבל את פני הבאים תחת מאהל גדול ופינות ישיבה נינוחות. לאחר הרשמה מהירה ותדרוך לגבי סדר היום צוותו הילדים אל הרוכבים שהגיעו עם עשרות טרקטורונים ורכבי שטח קלים.
מתן ניר, אישיות בכירה בענף הטרקטורונים בישראל שנרתם באהבה למשימה, הוביל את השיירה הארוכה בשדות החקלאיים של גן רווה. בין שדות פורחים לעצי הדר, מעבר נחלים וקטעי עבירות קלים, עצרה השיירה להפסקת פינוקים של קרטיבים. לאחר שעתיים בקירוב, חזרה השיירה אל המתחם היישר לארוחת צהריים בשרית עליה עמלו מכל הלב שי גפני, האיש והמנגל, ובנו ברק. בר נוב, רוכב בליגת האנדורו אופנועים מקבוצת הג'וניור טים ומאמנו המתניר, הפגינו יכולות שליטה וירטואוזיות - אוויריות על גבי אופנועים במקפצות שנבנו במקום לצורך האירוע. לקינוח יום הכיף הגיעה להקת ג'אמן שלקחה את הרוכבים, הילדים ובני משפחותיהם למסע מוסיקלי חובק עולם בשיתוף מלא מהקהל תוך כדי הדגמה ונגינה על כלי נגינה מרתקים. המופע הסתיים בחגיגת צלילים ענקית בהשתתפות הלהקה וכל הצופים בליווי דרבוקות ותופי מרים.
פרויקט "רוכבים למען הקהילה" של אתר נזימה נולד לאחר הכתם השחור שנדבק אל רוכבי הטרקטורונים בארץ, בשל קומץ פורעי חוק המעיבים על ענף הטרקטורונים כולו. באמצעות פרויקט זה והתגייסות הרוכבים, אנו מצליחים להעלות חיוך על פני המשתתפים ובדרך משנה מוכיחים בכל פעם מחדש שאפשר גם אחרת.
מערכת נזימה מבקשת להודות לכל מי שתרם למען הצלחת האירוע: הילדים, בני המשפחות, עמותת גדולים מהחיים, חברי להקת ג'אמן על המופע המרתק, חברת דיונה על תרומת המאהל ופינות הישיבה. מעדני הטלה, מנו פרץ והרמוניה בגן על תרומת האוכל לאירוע, שי וברק גפני על הכנת האוכל. לצוות יחידה 6 על ההירתמות והפעילות מאחורי הקלעים. לגיל ומשקאות טיטלמן על השתייה לאורך כל היום. לאמנון ויחזקאל על הכיסוי האוויר מהבקאי. לממתקי ניצן על שקיות הפינוקים, למתן ניר ו-Z-M Racing על התרומה והליווי לאורך כל הדרך. החברות ד.ל.ב מוטוספורט ועופר אבניר. לכפר הנוער עיינות ומ.א. גן רווה על האירוח. תודה מיוחדת לכל אחד מהרוכבים שלקח חלק באירוע והפך אותו להצלחה. אחרון חביב לאיתי חזן, איש צוות נזימה שעבד, עמל, הזיע, דאג וניצח על ההפקה כולה.

[צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]
תאריך:  06/04/2010   |   עודכן:  06/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il