X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון יועצי מערכות תקשורת
▪  ▪  ▪
יוליאן פינקלשטיין [צילום: יח"צ]

ארגון יועצי מערכות התקשורת (אימ"ת) קיים את האספה הכללית השנתית של הארגון. במהלך האסיפה הוצגו בפני חברי הארגון סקירות מקיפות בנוגע לפעילות הארגון בשנת 2009 וכן את תוכנית העבודה של הארגון לשנת 2010.
במסגרת האסיפה נערכו בחירות לבעלי תפקידים בארגון: ליו"ר אימ"ת נבחר יוליאן פינקלשטיין, ואילן זולברג נבחר לתפקיד מזכיר אימ"ת. השניים ימשיכו לכהונה נוספת בתפקיד לאחר שנבחרו פה אחד וזכו לשבחים רבים על פועלם הנמרץ בקידום הארגון, שיפור מעמדו וגיוס חברים נוספים לשורותיו.
כמו-כן, נבחרו חברים חדשים לתפקידי מוסדות הארגון: לחברי המזכירות נבחרו רוני וולובלסקי, אבי יבין, חנן ינון, אברהם קדם, אילן זולברג, שאול קולמן ויוליאן פינקלשטיין. לוועדת הביקורת נבחרו: נאור לוי, בני סיגלוב ומשה שפר. מיקי ברקאי ימשיך לשמש כראש צוות קשרי ממשל של הארגון.
יש להדגיש כי שנת 2009 אופיינה בפעילות אינטנסיבית של הארגון, במהלכה התקיימו כ-10 ימי עיון ומפגשים מקצועיים של הארגון בשיתוף עם חברות מובילות בשוק, נערכו שני אירועים מקצועיים בני יומיים של חברי הארגון שהתקיימו בבתי מלון באילת ובים המלח. חברי ועדת קשרי ממשל קיימו מפגשים עם בכירי משרד התקשרות ועם מנכ"ל המשרד, עו"ד עדן בר טל. אתר האינטרנט של הארגון שודרג ועוצב מחדש והוא כולל חומרים עשירים ומגוונים בניהולו של חבר הארגון, מיקי לבנת.
השנה האחרונה התאפיינה גם בגידול ניכר במספר החברים במהלכה הצטרפו 17 חברים חדשים לשורות הארגון.
יוליאן פינקלשטיין, יו"ר ארגון יועצי מערכות התקשורת מסר "אנו מסכמים בסיפוק רב את שנת 2009 ובכוונתנו להמשיך בתנופת הארגון גם בשנה הנוכחית. אין ספק כי ארגון חזק יביא לשיפור מעמדם של יועצי מערכות התקשורת ויביא להעלאת הידע והסטנדרטים של העוסקים בתחום. במקביל, אנו נמשיך לקחת חלק פעיל בתהליכי הרגולציה המואצים המאפיינים שוק זה ונשאף, כגוף המאגד את המומחים בענף זה, להשפיע על מהלכים אלה לטובת הציבור בישראל".
אודות אימ"ת
ארגון יועצי מערכות התקשורת (אימ"ת) מאגד עשרות משרדים, המעסיקים מאות מומחים בתחומי ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים של מערכות התקשורת הקווית והאלחוטית, בקרה וביטחון.
הארגון שם לו למטרה לפעול לשיפור מתמיד של הסטנדרטים ורמת האיכות של פרויקטים בתחומי מערכות התקשורת, תוך שילובם של יועצים מומחים המספקים שירותי ייעוץ מקצועי, הרואה בראש ובראשונה את טובת הלקוח. כמו-כן, הארגון פועל להגברת חשיפתם של היועצים למכרזים ופרויקטים, פועל לשינוי דרישות סף במכרזים, לאפשר לחברי הארגון לקחת חלק במכרזים במגזר הציבורי, ופועל לשמירת האינטרסים של היועצים, ולתנאי העסקתם.
הארגון גם פועל רבות לשמירה ושיפור רמת הידע המקצועי של היועצים החברים בארגון באמצעות ימי עיון וכינוסים. קוד האתיקה של הארגון מגדיר תנאי סף וכללים לעיסוק ולהתנהגות של היועצים.
הגישה המקצועית, האמינות והניטרליות אשר חברי הארגון חרתו על דגלו, הם שמאפשרים לו לקחת חלק פעיל ומשפיע על תהליכי הרגולציה בתחום התקשורת העומדים על סדר היום הציבורי.
אימ"ת נוסד בשנת 1996 כעמותה רשומה וחברה בלשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל (ל.ה.ב). לאתר אימ"ת: www.itco.org.il.

תאריך:  12/04/2010   |   עודכן:  12/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il