X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אייר פראנס KLM
▪  ▪  ▪

אייר פראנס KLM ישראל משיקה את BlueBiz - תוכנית המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים ומותאמת במיוחד לצורכיהם. התוכנית החדשה תחליף את התוכניות שהיו קיימות עד כה בכל אחת מהחברות בנפרד.
תוכנית ה-BlueBiz מציעה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים את האפשרות לצבור בכל כרטיס הנרכש במהלך נסיעה עסקית "Blue Credits", נקודות הנצברות בעבור העסק, בכל טיסה של אחד מעובדיו באייר פראנס או ב-KLM. את הנקודות הנצברות ניתן לנצל לטובת רכישת כרטיסים ושדרוגם בכל טיסה עסקית של עובדי העסק. עובדים החברים במועדון ה"Flying-Blue" של אייר פראנס KLM, ימשיכו לצבור בטיסותיהם נקודות נוסע מתמיד, במקביל לנקודות שצובר העסק.
ה-"Blue Credits" נצברות בהתאם למיילים ולמחלקה בה טס העובד. כל נקודה במועדון שווה דולר אחד. ההצטרפות לתוכנית העסקית החדשה הינה ללא תשלום ואינה מחייבת במספר טיסות מינימלי. החברות תהא תקפה למשך שנתיים ותוארך אוטומטית לאחר הזמנת טיסה.
לרגל השקת התוכנית מציעה החברה בונוס חד-פעמי לחברות העסקיות המצטרפות לתוכנית עד ה-30 ביוני 2010. לחברה מצטרפת יוענקו 250 נקודות בונוס ברכישת כרטיס טיסה במחלקת עסקים ו-150 נקודות בונוס לכרטיס במחלקת תיירים. נקודות הבונוס יועברו לחברה לאחר ביצוע הטיסה הראשונה.
ויויאן דל-מאס, מנכ"ל קבוצת התעופה אייר פראנס KLM בישראל מוסיפה: "אייר פראנס KLM ראתה תמיד את הנוסעים העסקיים כקהל יעד חשוב ומרכזי ודאגה להקל ולהנעים את טיסתם בחברה, תוך דגש מרכזי על טכנולוגיה מתקדמת כגון צ'ק אין במחשב ובטלפון הסלולרי, שימוש בטלפון בטיסה ועוד. עם זאת, חשוב לזכור כי בעוד הטכנולוגיה מקלה על הכלל, יש בקרב הקהל העסקי קבוצות מגוונות להן יש להתאים תנאים שונים. התוכנית החדשה מאפשרת לעסק קטן או בינוני הפועל גם בחו"ל לחסוך ולנהל את טיסותיו באופן משתלם יותר ולהמשיך וליהנות מיתר התנאים המוצעים על-ידי אייר פראנס ו-KLM לקהל העסקי.

תאריך:  13/04/2010   |   עודכן:  13/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il