סובארו יוצאת במהלך פרסומי רחב היקף לרכב המנהלים החדש - 4X4 outback 2010 באמצעות משרד הפרסום JWT ISRAEL. הקמפיין צפוי להופיע במשך חודש בשילוט חוצות, במודעות בעיתונים ובחסויות בטלוויזיה בתקציב כולל של מיליון שקל. המסר המוביל את הקמפיין: סובארו outback 4X4 - חללית מנהלים.
קרדיטים: מנכ"ל: יורם דמבינסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: ניר פרח; צוות קריאייטיב: שירה שייביץ ורועי לייזר; סופרווייזר: תומר רוטנברג; תקציבאית: דפנה אנגל; פלנר: ניר ארנון; מפיקה: שרון בן דוד.