X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כיל
▪  ▪  ▪

לראשונה בנגב הושק בניין ששופץ כבניין ירוק שבו כל המערכות הקיימות פועלות על-פי תו תקן הבנייה הירוקה של מכון התקנים. הבניין שבו מדובר הינו מטה כיל מוצרים תעשייתיים בעיר באר שבע "בית מקלף", ואשר כל המערכות בו הותאמו לבנייה הירוקה בשיפוץ רחב בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים.
לטקס ההשקה של הבניין הירוק שנערך במעמד השר להגנת הסביבה מר גלעד ארדן, הגיע גם איש העסקים סמי עופר, מבעלי החברה לישראל, כדי להפגין את המחויבות של משפחת עופר לנושא איכות הסביבה.
סמי עופר מלווה בבנו עידן עופר יו"ר החברה לישראל, מנכ"ל החברה לישראל ויו"ר כיל ניר גלעד ומנכ"ל כיל עקיבא מוזס, קיבלו מידי נציג מכון התקנים עו"ד אלי כהן קגן את תו התקן שניתן לבניין ששופץ על-פי התקנים הירוקים.
השר להגנת הסביבה, ח"כ גלעד ארדן, שהשתתף בחנוכת הבניין, ברך את כיל על היוזמה להקים את הבניין הירוק הראשון בנגב והוסיף כי הוא מקווה שבניין זה יהווה הסנונית שתביא עימה בנייה ירוקה רחבת היקף.
עידן עופר, יו"ר החברה לישראל, אמר בדברי ברכתו כי הוא שמח שדווקא כיל לוקחת את המנהיגות בכל הקשור ביישום של התקנים החדשים בתחום הירוק. עידן עופר ברך על הקמתו של הבניין הירוק הראשון בנגב, וציין כי לקבוצת החברה לישראל מיזמים ירוקים רבים כמו המכונית החשמלית, הפקת אנרגיה סולרית ועוד. עוד אמר עידן עופר, שההנחייה שלו בקבוצת החברה לישראל הינה לפעול בתחום איכות הסביבה לא רק בהתאם לתקנים הקיימים אלא אף מעבר להם.
מנכ"ל החברה לישראל ויו"ר כיל, ניר גלעד, אמר כי ההגנה על הסביבה היא בלב האסטרטגיה של החברה לישראל. הקמת הבית הירוק הינה סמל להפיכת חזונם של סמי ועידן עופר של מדיניות ירוקה למציאות של ממש. עובדה היא, הוסיף גלעד, שמאות מיליוני דולרים מושקעים בשנים האחרונות בכיל בתחום ההגנה על הסביבה והבטיחות, היקפי השקעות שאין להם אח ורע בישראל.
מנכ"ל כיל, עקיבא מוזס, גילה כי בעקבות ההפיכה של בית מקלף לבניין הירוק הראשון בנגב, מעתה, כל בניין שייבנה או ישופץ על-ידי כיל יהיה ככל הניתן בהתאם לתקן הבנייה הירוקה. מוזס אמר בדבריו כי להיות ירוק זו לא סיסמא אלא מחויבות המצריכה פעילות אינטנסיבית יום-יומית שהעבירה את כיל כברת דרך ארוכה בתחום ההגנה על הסביבה והקיימות.
הבניין המשופץ כולל מערכות ירוקות כדוגמת חדר אשפה, מתקן אופניים, מחזור חומרי גמר וכד', שימוש בחומרים הנושאים תו תקן ירוק, מניעת קרינה, הורדת רמת הרעש הסביבתי ופנים מבני ושימור הסביבה (צמחיה, תחבורה, פליטות וכו'), העשרת איכות האוויר הפנים מבני, טיפול בפסולת, וטיפול באיכות ומחזור מים ושפכים. צוות התכנון הייעודי של החברה התמקד בתחומים הבאים בהם מטפלת הבנייה הירוקה: חסכון באנרגיה בדגש על מערכות מיזוג אוויר וחשמל, ועל-ידי בידוד מעטפת המבנה ובחירת זכוכיות בשילוב עם תאורה טבעית.
קבוצת כימיקלים לישראל, ובתוך כך מגזר כיל מוצרים תעשייתיים, קיבלה החלטה אסטרטגית להטמעת תרבות ארגונית המושתתת על ערכי איכות סביבה. מתוקף כך, משקיעה החברה משאבים משמעותיים בהקמת ושיפור מערכות ופתרונות אקולוגיים תוך התאמה לטכנולוגיה הזמינה, הכלכלית והמתקדמת ביותר (BAT), לעמידה בתנאים המחמירים ביותר בתחום האקולוגיה. זאת, כאמור, במקביל להטמעה ויישום של התנהלות ידידותית לסביבה בקרב ההנהלה, העובדים, ומרחבי העבודה.

תאריך:  19/04/2010   |   עודכן:  19/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il