הפרום הכלכלי של התוכנית לתואר שני במנהל עסקים, האוניברסיטה הפתוחה, יקיים רב-שיח בנושא אסטרטגיות של שיווק בעיתות מיתון.
במסגרת הרב שיח ישתתפו ריצ'ארד הנטר מוביל וממייסדי המשרד הישראלי של חברת הייעוץ הבינלאומי מקנזי- שיפור האפקטיביות הפרסום בשוק במיתון, אבי צור מנהל השיווק בחברת פרטנר תקשורת- הצרכן הסלולרי בזמן מיתון ואורנה ברמן מנהלת השיווק של חברת קסטרו - התמודדות עם שינויים בסביבה העסקית.
הרב שיח ייערך ביום שלישי 13 במאי בשעה 19:00 במלון דיויד אינטרקונטיננטל רחוב קויפמן 12 ת"א.