X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
רונית מרכוס [צילום: יונתן בלום]

פלאפון מכריזה על מהפכה בשירות הלקוחות בסלולר, ומשיקה את "שירות ללא תור", שירות זימון תורים טלפוני, המאפשר ללקוחות לקבוע מראש את מועד הגעתם למרכז השירות בזמן שנוח להם, באמצעות חיוג לכוכבית 727 או באתר פלאפון www.pelephone.co.il ולהתקבל במרכז השירות ללא המתנה.
"שירות ללא תור" הניתן ללקוחות ללא תשלום, מאפשר קביעת ותכנון מראש של מועד הביקור במרכז השירות, תוך קבלת עדיפות במרכז השירות ובכך גם חיסכון בזמן וקיצור משך השהייה במרכז השירות. הלקוח זוכה לטיפול מהיר בבקשה או בתקלה כבר בשלב המענה הטלפוני, עוד לפני הגעתו למרכז השירות, כך שלעיתים קרובות נמנע ממנו הצורך להגיע למרכז השירות. במידה ויש צורך בתיקון המכשיר, הוא יוכנס למעבדה בעדיפות גבוהה. בעתיד ניתן יהיה לזמן את התור באמצעות פורטל פלאפון בסלולר ובאמצעות המענה הקולי.
רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, מסרה "אנו פוגשים מדי חודש מאות אלפי לקוחות במרכזי השירות שלנו ולומדים את צרכיהם המשתנים. בעידן של טכנולוגיה מתקדמת, הלקוח רוכש מכשירים מתקדמים וסמארטפונים, צורך שירותי תוכן ורומינג בארץ ובעולם, עושה שימושי דאטה ומוריד אפליקציות, והכל במכשירו האישי. לכן מרכיב הזמינות והמקצועיות הוא קריטי ועלינו לספק עבורו את חווית השירות הטובה ביותר והנוחה ביותר עבורו. שירות זימון תורים מראש יאפשר ללקוחותינו לקבל מענה מיידי עוד לפני הגעתם למרכז השירות ויסייע בחסכון בזמן יקר תוך בחירת הפתרון המתאים להם, בזמן שנוח להם".
מערכת זימון התורים פותחה על-ידי חברת Q FLOW הישראלית והוטמעה באמצעות חטיבת מערכות מידע בפלאפון. המערכת מאפשרת קליטת הלקוח במרכז השירות באמצעות יומן פגישות, כך שבהגעת לקוח אשר תיאם פגישה מראש, הוא יכוון לנציג הראשון שמתפנה. היומן משולב במערכת זימונים שמאפשרת זימון תור כאשר הנציגים והמנהלים שולטים במתן השרות באמצעות מסופוני תוכנה. מסופון התוכנה מאפשר לנציג השרות לקרוא ללקוח, לתעד את בקשותיו ואת השירותים שניתנו לו, להעביר את הלקוח לקבלת שירותים נוספים, ולנהל פעילויות נוספות.

תאריך:  21/04/2010   |   עודכן:  21/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il