לאחר הצלחה עולמית, מגיע לישראל מותג הפרימיום five. מדובר במסטיק איכותי ללא סוכר, אשר מושק לראשונה בישראל בתקציב רחב היקף של כ-10 מיליון שקלים.
המסר של הקמפיין "מגרה את החושים" בא להמחיש את הטעמים העשירים של המוצר החדש הנשארים לאורך זמן. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, קולנוע, אינטרנט ופעילות במדיה החברתית. כמו-כן תכלול ההשקה פעילות קידום מכירות רחבת היקף במרכזי בילוי, מועדונים וברים שתימשך מספר חודשים.
המסטיק מושק באריזה ייחודית ומעוצבת בצבע שחור אלגנטי ומושך, כאשר האריזה מתאפיינת בגרפיקה מינימליסטית השומרת על המראה המסתורי והיוקרתי הפונה לצעירים.
נינט לוין-רחמים, מנהלת השיווק של חברת ריגלי ישראל, מציינת כי שוק המסטיקים בישראל מוערך כיום בכ-350 מיליון שקלים ואנו בריגלי צופים כי המסטיק החדש יגדיל את הקטגוריה בכ-5%. כמו-כן מציינת נינט, כי מדובר במהלך חדש ושונה ממה שנראה עד כה בתחום המסטיקים בישראל. מדובר במהלך שעיקרו להחדיר את מות five כאביזר אופנה הפונה לצעירים יוצרי טרנדים החשים את סצנת הלילה.
five יושק בשלושה טעמים: מנטה שמתקררת בכל לעיסה, רטט של מנטה עדינה וסערת פירות טרופיים. המסטיק יימכר במחיר מומלץ לצרכן של 6.5 שקלים לחפיסה המכילה 12 מסטיקים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה.