משרד יחסי הציבור ארד תקשורת, מקבוצת יורו ישראל, קיבל את תקציב יחסי הציבור של מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים. התקציב יטופל במחלקת Euro Green.
מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים הוא עמותה רשומה, מיסודם של האוניברסיטה העברית וקרן ירושלים, אשר מטרתו לעורר סקרנות ולהציג לקהל הרחב את המדע בדרך פשוטה ומושכת, כחלק מתרבות היומיום. במוקד המוזיאון תערוכות עם מוצגים אינטראקטיביים, המלווים במגוון רחב של פעילויות המעמיקות את ההבנה ומרחיבות את החוויה. במוזיאון כ-100 עובדים ומדריכים וכ-200,000 מבקרים בשנה. מאז פתיחתו בשנת 1992 ביקרו במוזיאון למעלה משני מיליון איש, הוצגו עשרות תערוכות, פותחו 600 מוצגים פעילים ולמעלה מ-150 תוכניות חינוכיות שונות. המוזיאון מיועד לבני כל הגילאים ופוקדים אותו מבקרים מכל רחבי הארץ.
את המוזיאון מנהלת מיום ייסודו בשנת 1983, מיה הלוי, אדריכלית במקצועה אשר פועלת בעיריית ירושלים ובקרן לירושלים לקידום התרבות בעיר.
לדברי הלוי: "אין ספק שיכולתה המקצועית והראייה האסטרטגית של ארד תקשורת יסייעו בידינו לקדם את התחום החשוב של חשיפת תחום המדע ותרבות המוזיאונים לקהל הרחב ובעיקר לילדים, אשר מדע ותרבות מהווים נדבך חשוב, לדעתינו, בחינוכם".
ארד תקשורת, מקבוצת יורו ישראל RSCG הינה מחברות יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי המובילות בישראל. בחברה, המנוהלת על-ידי טלי רוזן וענת אוחנה, פועלות מחלקות מתמחות בתחומי ההיי-טק, הכלכלה, הפיננסים ושוק ההון, הבריאות, איכות הסביבה, סגנון חיים וקמעונאות ומחלקה לקמפיינים ציבוריים וניהול משברים. החברה מעניקה שירותים ליותר מ-100 לקוחות במשק ומפעילה מחלקות אינטגרטיביות בשפה הרוסית ומחלקות מתמחות במגזר הערבי והחרדי.