X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומברס
▪  ▪  ▪

קומברס, הספקית המובילה בעולם של תוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים, הכריזה היום על השקת מערך קיבולת סופר-גבוה לפלטפורמת Mobile Internet HUB שלה, על-מנת לנהל את תעבורת המידע בסלולר, הגואה בקצב מהיר, מבלי להזדקק מיידית לתשתית נוספת.
פתרון Mobile Internet HUB של קומברס מציע עתה קצב תעבורה של 40 ג'יגהביט (gigabit) לשנייה, שיאפשר תעבורה של עשרות אלפי יחידות מידע בשנייה או מאות אלפי ערוצי מידע מקבילים - וכל זאת באמצעות ארון שרתים אחד וללא כל צורך בהוספת חומרה.
יכולת זאת נובעת מליבת עיבוד ממוטבת, הנשלטת על-ידי מערכת ניהול שירותים (Service Policy Manager) בזמן אמת, מדויקת ויעילה, המחוזקת על-ידי מערך (DPI (Deep Packet Inspection משולב. העיצוב המודולרי של הטכנולוגיה מבוססת הלהבים של פתרון Mobile Internet HUB מסייע לצמצם בחיווט ובצריכת חשמל. המשתמשים נהנים משירות זמין באיכות גבוהה, והמפעילים מרוויחים משימושיות גבוהה באופן משמעותי ומרווחיות מוגברת.
גבי מצליח, נשיא חטיבת המוצרים בקומברס: "שירותים כמו וידאו סטרימינג ושיתוף קבצים מגבירים את צריכת המידע, ומפעילים עומדים בפני האתגר לספק דרישה לתעבורה, שהיא ממש מרקיעת שחקים. באמצעות שימוש נכון במשאבים קיימים, מערך הקיבולת הסופר-גבוה של קומברס מאפשר למפעילים לדחות שדרוגים יקרים ולצמצם בעלויות התפעול, בעוד הם מספקים שירותים מעולים בפס רחב סלולרי - לעוד שנים רבות".
כריס זאניאווסקי, אנליסט בכיר בחברת המחקר Informa Telecoms & Media: "הצמיחה בתעבורת המידע ברשתות סלולריות מותחת את גבולות הקיבולת בשווקים רבים בעולם, ומגמה זו צפויה להימשך. כבר היום, תעבורת המידע הסלולרי צומחת בקצב של כ-50% מדי שנה, ותמשיך בקצב זה בשנים הקרובות. אנו צופים שעד 2014, סך התעבורה ברשתות סלולאריות תגיע ל-18 אקסבייט (exabyte)".
פתרון Mobile Internet HUB, העומד בכל דרישות הבנייה של NEBS (Network Equipment Building System) הוא מרכיב ב-Comverse HUB Value Added Services - חבילת שירותי הערך המוסף של קומברס שכוללים: קול, מסג'ינג, אינטרנט נייד ופרסום נייד. Comverse HUB הוא מערך סינרגטי המאפשר למפעילים לשפר את ביצועיהם העסקיים ולבסס מעמדם בשוק.
על חברת קומברס:
קומברס היא הספקית המובילה של תוכנות ומערכות המאפשרות הודעות מבוססות רשת ושירותי תוכן, שירותי בילינג ותקשורת IP. יותר מ-450 ספקיות שירותי תקשורת ביותר מ-125 מדינות מסתמכות על פתרונות השירותים של קומברס כמחזקים את נאמנות הלקוח, מגדילים הכנסות ומשפרים את היעילות. למידע נוסף: www.comverse.com.

תאריך:  27/04/2010   |   עודכן:  27/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il