"חצויה", דרמת הנעורים הפופולרית והנשכנית, חוזרת לעונה שנייה וחינמית בת 45 פרקים ב-HOT VOD Young החל מיום חמישי, ה-6.5.10.
השקת העונה החדשה תלווה בקמפיין אינטרנט חדשני ומהפכני בשווי מוערך של כמיליון שקלים באמצעות Gorni Digital, משרד האינטראקטיב של הוט.
הוט תעשה לראשונה שימוש בטכנולוגיית Augmented reality, המאפשרת פיענוח של אלמנטים ויזואלים פיסיים לכדי ביטוי חי באמצעות הולוגרמה על גבי מסך המחשב. מדובר בטכנולוגיה חדשנית המשמשת בעיקר לצורכי רפואה, ארכיטקטורה ניווט ומדע, וזוהי למעשה הפעם הראשונה בה משתמשים בטכנולוגיה חדשנית זו לקידום סדרת טלוויזיה.
באמצעות לחיצה על הבאנר הפרסומי שיופיע במגוון אתרים תתאפשר כניסה למיני סייט בו יוכלו מעריצי הסדרה להדפיס על דף רגיל את לוגו הסדרה ולכוונו אל מצלמת האינטרנט הביתית. על גבי מסך המחשב תיווצר מציאות מדומה בדמות הולוגרמה של כוכבי הסדרה יון תומרקין, עמית פרקש וליבי רן, שיתנו רמז לגולשים לפתרון החידה היומית.
בכל יום חמישה גולשים יזכו בהזמנה זוגית לאירוע מעריצים בו יופיעו כוכבי הסדרה חצויה במופע מוזיקלי מרגש.
עונתה הראשונה של הסדרה "חצויה" זכתה להצלחה ופופולריות רבה בקרב בני הנוער שהזמינו כ-7 מיליון מפרקי הסדרה ב-HOT VOD Young ואף זכתה להצלחה בינלאומית, כשנמכרה בתוך מספר חודשים לעשרות מדינות.
חצויה 2 בהשתתפות: יון תומרקין, עמית פרקש, לי בירן, אגם רודברג, ידידיה ויטל, מאיה שואף, אנה זאיקין, יאנה גור, אבי קורניק, נועה וולמן, גיל פרנק, גל לב, גור פיפקוביץ',
אלכס אנסקי, סשה דמידוב, מאיר סויסה, שרון אלכסנדר, תומר שרון ועוד.