פניני האיטלקית, חברת אלבומי האיסוף המובילה בעולם הפועלת ב-100 מדינות, משיקה בישראל את אלבום המדבקות הרשמי של מונדיאל דרום אפריקה 2010, המאושר על-ידי פיפ"א.
אלבום הקלפים משווק ונמכר על-ידי החברה ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. באלבום ישנם 72 עמודי צבע, 640 מדבקות הכוללות את כל שחקני המונדיאל מ-32 הנבחרות המשתתפות בטורניר ובנוסף את תגי הנבחרות ואת קולקציית האצטדיונים של גביע העולם. בנוסף, העמוד הפותח באלבו מציג את זוכי המונדיאל לאורך השנים.
האוסף השנה צפוי להיות הנמכר ביותר בהיסטוריה של אספנות קלפי המונדיאל, כאשר כבר נמכרו יותר מ-800 מיליון חבילות מדבקות ברחבי העולם. Panini החליטה להקדיש לישראל חבילת כסף מיוחדת, אשר זמינה רק בשלוש מדינות ברחבי העולם. מלבד היוקרה, חבילות אלו יקלו על האספנים בזיהוי החבילות המקוריות והרשמיות.
במהלך משחקי המונדיאל תיערך תחרות בין קוני המעטפות: שולחים 100 מעטפות ריקות, ועונים נכונה על שאלת המבצע, כאשר הפרס הגדול הוא כרטיס טיסה, כניסה ואירוח לגמר המונדיאל. כמו-כן יחולקו במעטפות תלושים בסך 150-1000 שקלים לקנייה ברשת חנויות אדידס.
חברת פניני הינה הזכיינית הבלעדית לשיווק בינלאומי של אלבום מדבקות המונדיאל. שנים רבות שבחברת פניני רואים לנכון לשתף פעולה עם אירוע הכדורגל הגדול והיוקרתי ביותר. פניני הוציאה לראשונה את אלבום המדבקות במונדיאל 1970 שנערך במקסיקו ומאז ועד היום מוציאה פניני כל ארבע שנים אלבום מדבקות לרגל חגיגת הכדורגל.
השנה יהיה זה המונדיאל ה-11 שפניני לוקחת בו חלק ומפיצה את האלבום. חברת פניני נוסדה לפני 50 שנה באיטליה. ניסיונה הרב ונוכחותה בכל העולם, הביאו את פניני ליצירת שיתופי פעולה בלעדיים עם החברות המובילות בתחום הבידור והספורט, בהן: FIFA, UEFA, NBA,Disney WB,, Fox, Sony, DreamWorks ועוד.