X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ הופ!
▪  ▪  ▪
אורי בנאי [צילום: יח"צ]

סדרה מיוחדת בכיכובן של הדמויות האהובות מרחוב סומסום, המתמקדת בערכי התרבות היהודית תוך התייחסות ללוח השנה העברי, עולה לאוויר בערוץ הופ!. בכל חודש עברי, תשודר בסוף השבוע תוכנית שתעסוק בחגים ובמועדים של אותו החודש תוך התמקדות בערכים הקשורים אליהם.
במסגרת הסדרה, אורי בנאי ושושה גורן והחברים מרחוב סומסום, מציגים את הפן האוניברסלי של ערכי היהדות, הנוגעים לכל אחד ואחת מאיתנו.
הפרק הראשון בסדרה המתייחס לחודש סיוון, "סיוון ברחוב סומסום", ישודר בא' בסיוון, 14.5.10 בשעה 17:30. הפרק עוסק בחג השבועות - חג מתן התורה ובספירת העומר, ומודגשת בו החשיבות של קיום חוקים לקיומה של חברה צודקת ומתוקנת. בפרק, אביגיל נחשפת למהות של החג כאשר היא אופה עוגת גבינה לכבוד יום הולדתה של חברתה סיוון ומשחקת משחק מילים, לפי הכללים, עם אורי בנאי.
הסדרה היא הפקה ישראלית משותפת של ערוץ הופ! ועמותת Sesame Workshop, עמותה חינוכית ללא מטרת רווח שעומדת מאחורי תוכניות רחוב סומסום. בסדרה 12 פרקים - אחד לכל חודש בלוח השנה העברי. כל פרק מורכב מקטעים שצולמו ברחוב סומסום, שירים, כתבות תיעודיות וסרטי אנימציה. פרקים שישודרו ביום שישי ייחתמו בטקס הדלקת נרות וקבלת שבת.
הסדרה תשודר בימי שישי בשעה 17:30 ובימי שבת בשעה 08:20.
הופ! ערוץ 77 בהוט, וערוץ 42 ב-yes. אתר הופ!: www.hop.co.il.
הידעת? על שמות וחודשים עבריים
לפי נתוני הלמ"ס נולדו בשנת 2008 74 בנות בשם סיון - 0.15% מכלל הבנות שנולדו באותה השנה. באותה שנה נולדו 53 בנות העונות לשם אדר שהן 0.1% מכלל הבנות ו-58 בנים העונים לשם אדר שהם 0.11% מכלל הבנים שנולדו באותה השנה. רק 12 בנים בשם ניסן נולדו ב-2009 המהווים 0.02% מכלל הבנים שנולדו בשנה זאת.
אודות ערוץ הופ!
הופ! הוא ערוץ ישראלי מקורי לילדים בגילאי 2-8 המשדר מדי יום בין השעות 05:00 ל-20:00. הערוץ משודר בחבילת הבסיס של הוט ו-yes ומגיע לכמיליון וחצי בתי אב בישראל. זהו הערוץ היחיד בישראל המעניק לילדים בגיל הרך את אפשרויות לגלות, להבין, ליהנות ולגדול בידיים טובות, באמצעות תוכניות חינוכיות מובחרת מהארץ ומהעולם. אתר הופ! www.hop.co.il.
אודות Sesame Workshop
Sesame Workshop היא עמותה חינוכית הפועלת ללא מטרות רווח, שנועדה לחולל שינוי של ממש בחייהם של ילדים ברחבי העולם, על-ידי מתן מענה לצרכים החיוניים להתפתחותם. העמותה אחראית לפיתוח גרסאות בינלאומיות של הסדרה 'רחוב סומסום', סדרת הילדים הנצפית ביותר בכל הזמנים. הגרסה המקורית של רחוב סומסום שודרה לראשונה בארה"ב בשנת 1969, מאז ועד היום שודרו גרסאות בינלאומיות של הסדרה ב-120 מדינות ברחבי העולם. כיום מצולמות כ-30 הפקות בעיבוד מקומי של "רחוב סומסום" במגוון מדינות בעולם ביניהן: מצריים, רוסיה, דרום אפריקה, ירדן, גרמניה, צרפת, הודו ו... ישראל.

תאריך:  03/05/2010   |   עודכן:  03/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il