YCD מולטימדיה, ספקית גלובלית של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים, הכריזה על פתרון המאפשר לפשט, ליצור באופן אוטומטי ולנהל, מסעות פרסום ושיווק המתבצעים בתוך סניפי רשתות קמעונאיות. ההכרזה התבצעה במסגרת תערוכת השילוט הדיגיטלי הגדולה באירופה - Screen Media Europe - שנפתחה הבוקר בלונדון.
בעלי רשתות של מסעדות מזון מהיר, או כל קמעונאי נותן שירות אחר, יכולים באמצעות ה-YCD|RAMP™ 2.0, ליצור ולנהל קמפיינים דיגיטליים (המיועדים למסכים שונים הפזורים בבתי העסק), כשהייחוד במערכת החדשה: היכולת לנהל את הקמפיין בכל האתרים מנקודה מרכזית אחת, כמו-גם היכולת לתת לכל מנהל בסניפים את הגמישות וחופש הפעולה לבצע את הפרסום באופן עצמאי. כך, המנהל העושה שימוש במערכת, מקבל את תבניות העיצוב הבסיסי ואת החומרים הוויזואליים (לאחר שאושרו בהנהלה הראשית), וכל שנותר לו לעשות הוא להתאים ולבנות לעצמו את הקמפיין הייחודי לסניף שלו. התוצאה: חיסכון בזמן, בכסף וביצוע מהיר המגיב לתנאי השוק.
המערכת, ה'רצה' על חלונות 7 של
מיקרוסופט, תוך שימוש במעבדים החדשים של אינטל, באה לענות על צרכי שוק התצוגה הדיגיטלית, והיא תומכת בכל הפורמטים של מסכי וידאו דיגיטליים בגדלים שונים, כולל גם קירות וידאו.
לדברי דני זאבי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של YCD, הפתרון החדש נולד בעקבות הדרישה בשוק הקמעונאי. "היכולת לנהל מרחוק - ובפשטות - קמפיינים פרסומיים בסניפים הפזורים על שטח גיאוגרפי רחב, תוך אפשרות לכל מנהל חנות להתאים את הפרסום לזמינות מצרכים בשטח והצמדות למדיניות תמחור מקומית, היא קריטית להצלחת יישום של שילוט דיגיטלי מוצלח בבתי עסק", אומר זאבי.
חידוש נוסף במערכת מותאם לבעלי עסקים קטנים. ה-YCD|RAMP Express מאפשר ניהול מלא של מבצעי פרסום על גבי שלטים דיגיטליים, בלא צורך ברכיבי חומרה נוספים ואו חיבור לרשת האינטרנט.
YCD, מפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים לסביבה הקמעונאית והיא משרתת כיום למעלה מ-1200 לקוחות בעולם, ביניהם מותגים ידועים דוגמת טויוטה, פיצה האט, הילטון, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת ארקפה, רשת ארומה, AM PM, רשת Yellow, אלונית, מנגו, הולמס פלייס ועוד.
www.ycdmultimedia.co.il.